וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא שלילי לנבחרת אנגליה: "משעממת, מעוררת אפטיות"

רק 40 אלף צופים הגיעו לוומבלי למשחק מול נורבגיה וראו שתי בעיטות בלבד לשער. הודג'סון זעם: "אל תדברו על סטטיסטיקה"

ויין רוני שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
בכורה לא מבטיחה כקפטן. רוני/רויטרס

נבחרת אנגליה שברה אתמול (רביעי) שיא שלילי, כשרק 40,181 צופים הגיעו למשחק הנבחרת בוומבלי מול נורבגיה, הכמות הכי קטנה באצטדיון מאז שנפתח. אומנם אנגליה ניצחה 0:1 את האורחים מנורבגיה, אבל שחקני הנבחרת המארחת בעטו פעמיים בלבד לשער במשך 90 דקות המשחק. אחת הבעיטות הייתה הפנדל של ויין רוני, הקפטן החדש, שכבש את שער הניצחון. אנגליה תשחק בשוויץ ביום שני הקרוב במסגרת מוקדמות היורו.

המאמן רוי הודג'סון הגיב בזעם לביקורת של העיתונאים בסיום. "שתי בעיטות לשער?", אמר הודג'סון, "אל תדברו איתי על זה. שתי בעיטות? מה עם כל הפעמים שהם זרקו את עצמם והדפו אותן בגופם? אל תדברו איתי על סטטיסטיקות. כשהיו לנו אחוזי החזקה בכדור כאלה, אתם מדברים איתי על שתי בעיטות לשער? אנחנו לא כובשים הרבה, אבל אנחנו לא משחקים נגד קבוצות שתוקפות הרבה. אני חושב שההופעה שלנו הייתה די טובה. הייתי מרוצה מהיכולת שלנו בחצי הראשון, היו לנו רגעים טובים".

גם התקשורת כמובן לא חסכה ביקורת, וציינה את הסגנון המשעמם של הנבחרת. "אנגליה החדשה נראתה כמו אנגליה הישנה, וזה עדיין לא יפה", כתב סטיבן הולט, פרשן "מירור", "בדיכאון שאחרי המונדיאל, זה היה יותר אכזבה מאשר תרופה". פרשן "טלגרף" פול הייוורד ציין ש"הבעיה היא שהרבה יותר מכעס ואכזבה, הנבחרת היום מעוררת בעיקר אפאתיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully