וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: הנבחרת סיימה במקום ה-27 בשליחים

אליפות העולם לא האירה פנים לשלומי חיימי, גיא ניב, גיא לשם ומגאן בלצר שלא עמדו בציפיות המקצועיות. לשם יתחרה בחמישי

גיא לשם רוכב אופניים. אביעד איזרעל,
גיא לשם/אביעד איזרעל

נבחרת האופניים של ישראל במרוץ שליחים סיימה היום (רביעי) במקום ה-25 מבין 27 נבחרות באליפות העולם שנערכת בנורבגיה. הנבחרת הישראלית, שכללה את שלומי חיימי, גיא ניב, גיא לשם ומגאן בלצר, קיוותה להתברג בין 20 הנבחרות הראשונות בתחרות, אבל לא הצליחה לממש את הציפיות המקצועיות.

מרוץ השליחים משלב ארבעה רוכבים ורוכבות בקטגוריות בוגרים, רוכבים מתחת לגיל 23 ורוכבים בגיל הנוער. כל רוכב מבצע הקפה אחת של המסלול, מה שמאפשר למדינות בעלות עומק תחרותי ורוכבים מצטיינים בכל אחת מהקטגוריות להגיע להישגים מרשימים. במרוץ השנה דורגה נבחרת צרפת במקום הראשון, שוויץ דורגה שנייה וצ'כיה דורגה במקום השלישי.

מבין 49 המדינות המשתתפות באליפות העולם (מספר שיא של משתתפות במירוץ שליחים באליפות עולם), הגיעו 27 נבחרות בהרכב מרובה קטגוריות המאפשר להן השתתפות במרוץ השליחים. את מספר המשתתפים הרב באליפות העולם מייחסים לעובדה שענף אופני ההרים הינו ענף אולימפי ונותרו עוד שנתיים למשחקים האולימפיים בריו.

ביום חמישי יכנס לפעולה גיא לשם (17) מקיבוץ שדה נחמיה, שעבורו זוהי אליפות עולם ראשונה בקטגוריה זו. בחודש יוני הוא דורג במקום ה-33 באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully