וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תורמת 80 אלף שקל להקמת קבוצות ילדים בשדרות

בכירי מכבי ישראל והנהלת מכבי העולמית ביקרו היום (רביעי) בנתיבות ובשדרות, לאות הזדהות עם תושבי הדרום בעקבות מבצע "צוק איתן". בין הבכירים שהשתתפו בביקור היו מנכ"ל מכבי נאור גלילי, יעקב שחר, תמיר גילת, יורם אייל, גדעון בריקמן, אבי לוזון, שמעון מזרחי, יעל ארד, דורון ג'מצ'י וגם יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי.

הביקור החל בנתיבות, שם חילקו חברי הנהלת מכבי תיקים לילדי מכבי נתיבות. התיקים כללו תכולה מלאה לקראת פתיחת שנת הלימודים. לאחר מכן הפמלייה המשיכה לשדרות, שם נפשה עם ילדי מכבי שדרות וגם להם חילקה תיקים. בסך הכל חולקו 400 תיקים. בהמשך ערכו חברי מכבי סיור בשדרות בליווי ראש העיר אלון דוידי ואף נערכה תחרות שלשות. בסיום הסיור נערכה קבלת פנים חגיגית וישיבת הנהלה מיוחדת.

מכבי העולמית הודיעה במהלך הביקור כי היא תורמת 80,000 שקלים לטובת הקמת עוד שתי קבוצות ספורט לילדי מכבי שדרות. ראש עיריית שדרות, אלון דויד, סיכם: "הספורט מלמד אותנו לא לוותר, ולשאוף תמיד לניצחון ולמצוינות. תושבי שדרות יודעים מצוין את המשמעות של לא לוותר. אני מאוד מודה למכבי על התמיכה לאורך כל השנה ועל התרומה הנאה להקמת עוד שתי קבוצות ספורט לילדי העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully