וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין: "המטרה היא ליהנות ולנצח"

3.9.2014 / 18:37

נס ציונה פתחה את אימוניה באופן רשמי והמאמן סימן מטרות כלליות. טל דן: "יתרון גדול שאנחנו מכירים אחד את השני"

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
"כל עונה עומדת בפני עצמה". זילברשטיין/מגד גוזני

עירוני נס ציונה ערכה היום (רביעי) אימון פתוח לתקשורת לקראת עונת 2014/15. בקבוצה החלו להתאמן בתחילת השבוע האחרון בסגל כמעט מלא, כשבצוות המקצועי ממשיכים לאחר אחר זר בעמדות הפורוורד שישלים את הקבוצה. בנס ציונה מרוצים מאוד מהכניסה החלקה עד כה של צמד הזרים שהצטרף למיין ווילסון וטוני איזלי, ומאמינים מאוד בסגל הנוכחי.

"כל עונה עומדת בפני עצמה מבחינתי, זה מאוד מרגש, המון אדרנלין וציפייה", אמר המאמן נדב זילברשטיין בפתיחת האימון, "אנחנו רוצים ליהנות דבר ראשון. המטרה היא ליהנות ולנצח. המשכיות בספורט זה דבר מאוד משמעותי אני מניח שזה יקל מאוד על הדברים שנעשה בתחילת השנה כי יש איזושהי המשכיות ברמת השחקנים והתכנים, זה יעזור לחבר'ה החדשים שיכנסו לשיטה שלנו ולדרך שאנחנו משחקים יותר מהר מבמקומות אחרים". על המשמעותיות של מאיר טפירו הוסיף המאמן: "מאיר שחקן מאוד משמעותי, אין ספק בזה, הנוכחות שלו בכל האספקטים מאוד משמעותית. גם בשנה שעברה היינו קבוצה והרבה שחקנים עשו הרבה מאוד דברים בשני הצדדים של המגרש, וגם העונה זה יהיה ככה".

הפורוורד טל דן סיפר על פתיחת העונה מהעיניים שלו: "יש הרגשה של משהו חדש, מתחילים עונה חדשה. כיף גדול, יש התרגשות כמו בכל שנה, מצפים שיתחיל כבר. הסגל רק נבנה, חסר לנו עוד שחקן ועשינו שני אימונים בסך הכל. זה היה מאוד חשוב למערכת להשאיר את הסגל הישראלי וגם פרסטון נשאר, זה יתרון גדול שאנחנו מכירים אחד את השני ויודעים מה היתרונות ומה החסרונות. אין ספק שאני ממש לא שבעתי, אני עדיין רעב להצליח ולגדול עם המועדון ולהגיע איתו לרמות יותר גבוהות עם המועדון הזה השנה. המטרה היא ליהנות מהדרך ונקווה שההישגיות גם תגיע".

הסגל של נדב זילברשטיין כולל כאמור את ווילסון ואיזלי אך גם את פרסטון נואלס שהאריך את חוזהו במהלך הקיץ האחרון. מאיר טפירו, טל דן, גיל אמיתי ורובי בוסטיין, שהיו הישראלים המובילים בהצלחה הגדולה בעונה שעברה, ממשיכים לעונה נוספת ואליהם הצטרפו הקיץ שני ישראלים חדשים - אור סולומון שהגיע ממכבי ראשון לציון ויונתן לוי ששיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה. סולומון חוזר להתאמן תחת נדב זילברשטיין שגידל אותו בנוער בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully