וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקמאר: מרקו ואן באסטן יצא לחופשה בשל מצבו הרפואי

המאמן ההולנדי וכוכב העבר בן ה-49 סובל מבעיה רפואית, שטיבה לא נמסר. "הבריאות היא הכי חשובה", נמסר מהמועדון

מרקו ואן באסטן מאמן אלקמאר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
שיהיה בריא. ואן באסטן/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

כוכב העבר ומאמן אלקמאר מרקו ואן באסטן יצא לחופשה מאימון, כך הודיע היום (רביעי) המועדון ההולנדי. ואן באסטן בן ה-49 נעדר מה-1:3 של קבוצתו מול דורדכט בשבת, ועכשיו המועדון הודיע שימשיך להיעדר עד ה-14 בספטמבר. בינתיים, הליגה ההולנדית בפגרת משחקים בינלאומיים כמובן, ולכן אלכס פאסטור ודניס האר יתפסו את מקומו של ואן באסטן במשחק האימון מול מכלן הבלגית ומול הירנביין בליגה לאחר פגרת הנבחרות.

"בריאות היא הכי חשובה, וכמועדון אנחנו לוקחים את האחריות שלנו בצורה רצינית", נכתב בהודעה של המועדון מטעם המנהל המקצועי ארסנט סטיוארט, "על פי ההמלצה של רופא המועדון ולאחר התייעצות עם מרקו עצמו, החלטנו שמנוחה תעזור להחלמה שלו. כדורגל הוא דבר חשוב מאוד, אבל הבריאות הרבה יותר חשובה מזה".

למרות זאת, לא נמסרו פרטים כלשהם לגבי מחלתו של כוכב העבר. בתקשורת ההולנדית דווח כי הוא כנראה סובל מבעיות לב עקב לחצים. הקריירה של ואן באסטן כמאמן התחילה ב-2003 כמאמן של מילואי אייאקס, כששנה בלבד לאחר מכן הוא מונה למאמן נבחרת הולנד ושימש בתפקיד בין 2004-2008. לאחר מכן, הוא אימן שנה אחת את אייאקס. בין 2009-2012 הוא לא אימן, וב-2012 מונה למאמן הירנביין, שם עבד שנתיים עד שחתם באלקמאר בקיץ האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully