וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוסיי מאוולי חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

3.9.2014 / 6:36

החלוץ הגנאי יהיה הזר החמישי של ראובן עטר, בקבוצה ינסו למצוא במהירות קבוצה לדריו פרננדס כדי למנוע את הקפאתו

one

אוסיי מאוולי חתם הלילה (בין שלישי לרביעי) בהפועל חיפה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, אתמול השחקן סיכם את מרבית תנאיו ובמהלך הלילה האחרון סוכמו גם הפרטים האחרונים באמצעות סוכן השחקנים שרון חלבי, ואחרי שמאוולי חתם רק התפתחות דרמטית תמנע את חתימתו של יואב כץ על החוזה ואת צירופו של החלוץ לסגל של ראובן עטר.

ההחתמה של מאוולי למעשה מוציאה את דריו פרננדס מהתוכניות המקצועיות, ובקבוצה יחלו במרתון עד סיום מועד ההעברות כדי לנסות ולמצוא פתרון שימנע את הקפאתו של הקשר הארגנטינאי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בחיפה החליטו לשחרר את פרננדס כדי לפנות מקום לחלוץ זר, וכעת השלימו את המהלך. אם לפרננדס לא תימצא קבוצה הוא יוקפא בסופו של דבר, אופציה שפחות מועדפת על יואב כץ שמעדיף למצוא קבוצה שתאפשר לחיפה להיפטר מחוזהו היקר של הקשר, המוערך בכ-150,000 דולר.

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
הזר החמישי של עטר. אוסיי מאוולי/ניב אהרונסון

במקביל ממשיך המו"מ מול עירוני קרית שמונה בנוגע לעאהד עזאם, כשגם נושא אושרי רואש עדיין על הפרק וגורמים במועדון אמרו שלא מן הנמנע שאם רואש לא ימצא קבוצה עד תום מועד ההעברות ינסו בחיפה לערוך סולחה בין עטר לבלם כדי להחזיר אותו לסגל, ולא ליצור מצב בו בקבוצה ישנם שני שחקנים בעלי חוזים גבוהים המקבלים שכר מבלי להיכלל כלל בתכניות המקצועיות. אם רואש יעזוב, עדן בן חמו הצעיר צפוי לחתום בקבוצה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully