וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוסיי מאוולי סיכם לעונה אחת

2.9.2014 / 22:58

החלוץ הגנאי סגר עם אופציה לעונה נוספת, נותר סעיף קטן לפני חתימה. יואב כץ נתן הסכמתו לשחרר או להקפיא את דריו פרננדס

one

התקרבות משמעותית בין הפועל חיפה לאוסיי מאוולי, שסגר לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ההתקדמות הגיעה הערב (שלישי) לאחר שהבעלים יואב כץ נתן הסכמתו להוציא את דריו פרננדס מהתכניות המקצועיות (לשחררו מהקבוצה או להקפיאו עד שימצא קבוצה חלופית) אם מוואלי יחתום.

בין מאוולי לחיפה סוכמו מרבית הפרטים, מלבד סעיף אחד שמעכב את החתימה. בשני הצדדים לא ממהרים לברך על המוגמר, למרות שהמשא ומתן על סף סיכום. "כבר למדנו השנה שעד שלא נסגרים הדברים אי אפשר לקבוע בוודאות שום דבר", אמרו בסביבת הקבוצה. גם בסביבת החלוץ אופטימיים, אך עדיין מעוניינים לסגור את הפרטים האחרונים לפני שיבשרו משהו. אם הדברים יסגרו סופית, השחקן ינחת בארץ בימים הקרובים.

מאוולי בן ה-24 הגיע לישראל בעונת 2011/12, אז חתם בהפועל אשקלון מהליגה הלאומית והבקיע במדיה 17 שערים. למרות זאת, הוא נקלע לסכסוך בין סוכנו לבעלים פרוספר אזגי, שאף העליב אותו על רקע גזעני בפרשה מכוערת. באמצע עונת 2012/13 הצטרף מאוולי לעירוני קרית שמונה וכבש שלושה שערים, כולל שער הניצחון הדרמטי ב-1:2 על מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה. למרות הסכסוף המפורסם עם אזגי, מאוולי הסכים לחזור לאשקלון ובעונה שעברה כבש 18 שערים, אך לא מנע את ירידת הקבוצה לליגה א'.

בשבוע שעבר פרסמנו: פרננדס ישוחרר לטובת חלוץ זר

אוסיי מאוולי: גיבור פרשת הקלטת של פרוספר אזגי

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
בדרך חזרה לליגת העל. אוסיי מאוולי/ניב אהרונסון

מבחינתו של פרננדס, אין בכוונתו לוותר על חוזהו אם לא ימצא קבוצה, כאשר כבר כמה קבוצות מהליגה הלאומית וכן מליגת העל מתעניינות, אך לא יהיו מוכנות לשלם את שכרו וייתכן שחיפה תצטרך להשלים את הסכום כדי לא להיתקע עם כל חוזהו.

בקרב שחקני הקבוצה דווקא מחלקים מחמאות לפרננדס שלמרות כל ההתפתחות סביבו ממשיך לתת מאה אחוזים באימונים. "הוא מהיותר טובים באימונים", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "זה מדהים לראות שחקן שלמרות שהוא לא בסגל ואומרים שהוא לא בתוכניות, משקיע כל כך באימונים. זו מקצוענות אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully