וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצ'ל נענה להצעת מכבי חיפה וצפוי לחתום

2.9.2014 / 22:00

לאחר הפיצוץ מול פרטיזן בלגרד בעסקת ניקולה דרינצ'יץ', הקשר הספרדי ינחת בימים הקרובים במטרה לחתום אצל הירוקים

מכבי חיפה

אחרי לא מעט בעיות בעסקת ניקולה דרינצ'יץ' ושחרורו מפרטיזן בלגרד, מכבי חיפה הגבירה היום (שלישי) את המאמצים לצרף את קשרה הספרדי של חטאפה בעונה שעברה, מיצ'ל וזה הביע את הסכמתו להגיע לקבוצה.

שחקן חטאפה מיצ'ל. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
חוזרים לאופציית מיצ'ל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מיצ'ל צפוי לנחות בישראל בתוך 48 שעות במטרה לחתוום על החוזה. לפני כעשרה ימים הודיעו הירוקים כי מיצ'ל צפוי לנחות בארץ לצורך בדיקות רפואיות, אולם מאוחר יותר אשתו הטילה וטו על העניין ומיצ'ל הודיע לקבוצה שהוא לא מגיע.

לאחר מכן, בחיפה ניסו להחתים את דרינצ'יץ' ואף הגיעו לסיכום עמו, אולם פרטיזן דרשה 450 אלף יורו וסירבה לשחרר אותו. בעקבות התעקשות הקבוצה הסרבית, חיפה חזרה לאופציית מיצ'ל ואחד הגורמים שהובילו להסכמתו להגיע כעת הוא כמובן הרגיעה בגזרה הבטחונית באזור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו במיצ'ל כובש מ-40 מטר

מיצ'ל בן ה-28, יהיה הזר החמישי של מכבי חיפה אחרי אדין צוצאליץ', מוחמדו אידריסו, ולדימיר סטויקוביץ' ובן ארצו, רובן ראיוס.

הקשר האחורי התחיל את הקריירה בספורטינג חיחון ובינואר 2010 נרכש על ידי בירמינגהאם סיטי תמורת 3.3 מיליון יורו. הוא שיחק בקבוצה האנגלית במשך שנה, אבל לא הצליח למצוא מקום של קבע בהרכב ובינואר 2011 נשלח להשאלה בא.א.ק אתונה, איתה זכה בגביע היווני. אחרי חצי עונה ביוון חזר לבירמינגהאם ובקיץ שוחרר ללא תמורה וחתם בחטאפה.

בשלוש השנים האחרונות מיצ'ל שותף ב-60 משחקים בכל המסגרות במדי הקבוצה ממדריד. הוא כבש במהלכם שער אחד ובישל אחד נוסף, וגם ספג שלושה כרטיסים אדומים. אשתקד פתח 15 פעמים בהרכב חטאפה.

משחק רבע גמר גביע הטוטו עלול להתקיים מחוץ לסמי עופר וזאת משום שהעירייה טרם קיבלה אישור לפתיחת יציע הפלטיניום, אליו רכשו חלק מהאוהדים מנויים. בחיפה בודקים אפשרות לארח בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully