וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בוקולי ספג ביקורת. דגני השלים את המעבר

2.9.2014 / 11:36

במכבי חיפה מפנימים את המסר מסטנוייביץ', שזעם לאחר משחק האימון. המגן ויתר להפועל ת"א על 36 אלף שקל ויעבור בבקרה

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הבקיעה אתמול רביעייה לרשת של נצרת עילית וניצחה אותה 2:4 במשחק אימון, אבל למרות הניצחון במועדון לא מרוצים כלל מהתצוגה של השחקנים, בעיקר בכל הנוגע לחלק ההגנתי. לראשונה מזה זמן רב, ספג הקשר גוסטבו בוקולי ביקורת מחבריו. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' החליף אותו במחצית תוך שהוא גוער על שתי טעויות שביצע, ושחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "הוא הגיע לא מרוכז למשחק. אם לא היינו מכירים אותו, היינו חושבים שהוא זלזל. אבל בוקולי מקצוען. זה יכול לקרות לכולם".

סטנוייביץ' רתח מזעם על השחקנים במחצית. "לא יכול להיות שאתם עושים טעות ומפסיקים לשחק. תחליטו איך אתם רוצים להיראות. זה לא כדורגל. לשחק רבע שעה זה לא כדורגל. אתם עושים טעות, מקבלים גול וכולם מאבדים את הראש", אמר המאמן. אחד השחקנים הוסיף: "אסור לנו להיראות כך מבחינה הגנתית. זאת בעיה של כל הקבוצה. זה לא תירוץ, אבל צריך לזכור ששיחקנו בהרכב חסר". אלעד גבאי הציג אתמול יכולת טובה וגם כבש. למרות שסטנוייביץ' כבר הודיע לשחקן שיוכל לעזוב, לא מן הנמנע שהשחקן יישאר בקבוצה אם לא ימצא קבוצה אחרת.

שחקן מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי. אדריאן הרבשטיין
"אם לא היינו מכירים אותו, היינו חושבים שהוא זלזל". בוקולי/אדריאן הרבשטיין

ומה לגבי רכש? במכבי חיפה חיכו אתמול לסגירת חלון ההעברות מתוך הנחה שהמחיר על ניקולה דרינצ'יץ' יופחת משמעותית. במועדון לא מתרגשים מהדיווחים לפיהם השחקן נשאר בקבוצה. "בסופו של דבר נחתים קשר אחורי. המאמן רוצה את דריניצ'יץ', אבל אם זה לא יהיה הוא נביא שחקן אחר. לא נחכה לפרטיזן לנצח ולא נשלם את הסכומים שהם רוצים על שחקן בן 30", אמרו במועדון.

לגבי אוראל דגני, השחקן קיבל את השחרור והסכים לוותר על 36 אלף שקל שהפועל תל אביב הייתה חייבת לו. בהמשך היום יחתום השחקן על מסמך ויתור בו הוא מצהיר שאין לו כל תביעות כלפי האדומים וכבר מחר הוא צפוי לחתום על חוזה במכבי חיפה ולעבור בבקרה על מנת שיוכל ליטול חלק במשחקי רבע גמר גביע הטוטו. עזיבתו של דגני סוללת את הדרך של סארי פלאח ושלומי אזולאי להפועל תל אביב.

מכבי חיפה ממשיכה להתאמן כרגיל, אך מהאימונים ימשיכו להיעדר ולדימיר סטויקוביץ', יוסי בניון, אייל משומר, טאלב טואטחה ודגני (נבחרות) ורובן ראיוס (חופשה פרטית). קובי מויאל ואלון תורג'מן יחזרו בהדרגה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"המאמן רוצה את דריניצ'יץ', אבל אם זה לא יהיה הוא נביא שחקן אחר". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully