וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד החתימה את פלקאו, "הסוכן שלו רצה למדריד"

הקולומביאני הושאל לעונה אחת, מונאקו תשלם חלק מהשכר. ואן חאל: "כששחקן כזה הופך לזמין, אסור לפספס את ההזדמנות". פרשן סקיי: "כל הקיץ הסוכן שלו רצה להעביר אותו למדריד, שלא רצתה"

רדאמל פלקאו, מנצ'סטר יונייטד. האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
אז כמה הוא ירוויח? פלקאו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

אחרי לילה מורט עצבים ובסיומו של קיץ סוער ובזבזני, מנצ'סטר יונייטד סוף סוף אישרה כי היא החתימה את רדאמל פלקאו. עמוק בתוך הלילה פלקאו ויונייטד סגרו את העסקה המדוברת, אחרי שהמועדון קיבל ארכת זמן כדי להשלים את כל הפרטים.

יונייטד תשלם למונאקו 6 מיליון ליש"ט עבור השאלה לעונה אחת, ותוכל לרכוש את החלוץ הקולומביאני בתום העונה בתשלום של 46 מיליון ליש"ט נוספים. בתקשורת האנגלית ישנם חילוקי דעות בנוגע לשכרו: על פי מקורות מסוימים הוא צפוי להרוויח 190 אלף ליש"ט בשבוע, בעוד אחרים טוענים כי ירוויח 280 אלף ליש"ט לשבוע.

פלקאו נחת ביונייטד בשעות הערב, אבל העסקה נסגרה רק אחרי שבע שעות, שבמהלכן נפוצו שמועות על בעיות רפואיות של החלוץ הקולומביאני, שכזכור החמיץ את המונדיאל בקיץ בגלל פציעה. בסופו של דבר, אחרי שיונייטד כבר שחררה את דני וולבק לארסנל ואת צ'יצ'אריטו לריאל מדריד, ולנוכח החשש במועדון מהכשירות של רובין ואן פרסי - לואי ואן חאל התעקש על צירופו של פלקאו לחיזוק החלק הקדמי.

הקולומביאני חתום על חוזה עתק במונאקו של 18 מיליון יורו לעונה, עם תשלום מינימלי של מסים בממלכה, וההערכות הן שמונאקו תשלם את הפער בין המשכורות. גם ארסנל ומנצ'סטר סיטי רדפו אחרי החלוץ בסוף השבוע, אבל נסוגו לאור הדרישות והעלויות הכספיות הגבוהות, בעוד הסוכן של הקולומביאני מלהטט היטב בין המועדונים הלחוצים.

רדאמל פלקאו, מנצ'סטר יונייטד. חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
"מצפה בקוצר רוח לעבוד עם לואי ואן חאל". פלקאו/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

העסקה של פלקאו משלימה קיץ שבו מנצ'סטר יונייטד מוציאה למעלה מ-150 מיליון ליש"ט (!) על רכש, אחרי שקנתה את אנחל די מריה ב-60 מיליון ליש"ט, ואתמול צירפה את דיילי בלינד, שמצטרפים לשמות כמו לוק שואו, מרקוס רוחו ואנדר הררה.

"אני מאושר שרדאמל הצטרף לשורותינו", אמר המאמן ואן חאל לאתר הרשמי, "הוא אחד החלוצים הבכירים כיום בעולם. המאזן שלו מדבר בעד עצמו, וכששחקן בסדר גודל כזה הופך לזמין, זו הזדמנות שאסור לפספס".

"אני שמח מאוד שהגעתי בהשאלה למנצ'סטר יונייטד", אמר הקולומביאני בן ה-28, "מנצ'סטר יונייטד זה אחד המועדונים הגדולים בעולם, והוא נחוש לחזור לצמרת. אני מצפה בקוצר רוח לעבוד עם לואי ואן חאל ולתרום להצלחת הקבוצה בתקופה המרגשת הזו בהיסטוריה של המועדון".

עם זאת, ייתכן שפלקאו כלל לא הגיע לקבוצה אליה באמת שאף. אחרי ההחתמה, פרשן "סקיי" גיים בלאגה טוען שהחלוץ המבוקש בכלל רצה לעבור לריאל מדריד, אך אלופת אירופה לא רצתה אותו. "הסוכן שלו ז'ורז'ה מנדס ניסה כל השנה, למעשה כל הקיץ, להעביר אותו לריאל מדריד", אמר בלאגה, "אבל ריאל אמרה כל הזמן הזה שהיא לא מעוניינת בו. ריאל רצתה חלוץ, אבל לא מישהו שיאתגר את קרים בנזמה. הם רצו מישהו שישמח להיות מספר 2, לצד בנזמה, שיקבל את הסגנון. צ'יצ'אריטו ממלא את התפקיד הזה, אבל פלקאו הוא לא השחקן שריאל רצתה". בלאגה, כזכור, היה זה שחשף לראשונה על החתמתו של פאקו אייסטרן במכבי תל אביב ועל עזיבתו של אוסקר גרסיה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דני וולבק מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. AP
ארסנל מתרגשת לקראת בואו. וולבק/AP

גם ארנסל ביצעה העברה בולטת כשהחתימה את שחקנה של מנצ'סטר יונייטד דני וולבק. העסקה, ששוויה 16 מיליון ליש"ט, העבירה את וולבק בן ה-23 לשורות התותחנים, והתותחנים נרגשים מהמעבר. "כולם בארסנל מברכים את וולבק ומקבלים אותו בזרועות פתוחות. אנחנו מצפים שוולבק יתרום לארסנל העונה", נאמר בהודעת המועדון. וולבק אמר על המעבר לאצטדיון האמירויות: "הצטרפתי לארסנל כי היא תשחק בליגת האלופות, משהו שמנצ'סטר יונייטד לא יכולה להציע העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully