וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק למען השלום: בניון בישל, חמד כבש, אוואט הפסיד

קבוצתו של מרטינו ניצחה 3:6 את קבוצתו של ונגר, השוער הישראלי ספג חמישייה. מראדונה ובאג'יו סיפקו ניצוצות

דייגו מראדונה במשחק למען השלום ברומא. AP
שיחק 90 דקות ושרד. מראדונה/AP

חלומו של חאבייר סאנטי התגשם הערב (שני) באולימפיקו ברומא, כששלל אגדות כדורגל בהווה ובעבר התקבצו יחד למשחק ראווה למען השלום בעולם. במשחק השתתפו כוכבים גדולים כגון דייגו ארמנדו מראדונה, ג'יג'י בופון, אלסנדרו דל פיירו, קרלוס ולדרמה, דייגו סימאונה, אנדראה פירלו, וכן הוזמנו כוכבים בני דתות שונות כגון יוסי בניון, דודו אוואט ותומר חמד מישראל, רוברטו באג'יו שייצג את הבודהיזם וזינאדין זידאן שייצג את האיסלם. את המשחק ארגן סאנטי ביחד עם האפיפיור פרנציסקוס, וגם ליאונל מסי היה אמור להשתתף בו אך נבצר ממנו בשל פציעה. השחקנים חולקו לשתי קבוצות הנושאות את שמות ארגוני הצדקה פופי ושולאס. בסיום ניצחה קבוצתו של טאטא 3:6 את הנבחרת של ונגר.

סנטי רתם למשחק ארגון ארגנטינאי הנותן מלגות לימודים לתלמידים עניים ממדינות נחשלות, ארגון PUPI שפועל למען אחווה בין דתות בעולם וארגון למען קידום החקלאות והמזון של האו"ם, היושב ברומא. לפני תחילת המשחק נערך טקס ובו השמיע האפיפיור את ברכתו.

רוברטו באג'יו מול פרנצ'סקו טולדו במשחק למען השלום ברומא. AP
קיבל כדור אדיר ממראדונה, וסיים בטאץ' מופלא מול טולדו. באג'יו/AP

בדקה ה-32 חואן איטורבה קיבל כדור עומק, נותר חופשי מול השוער פרנצ'סקו טולדו והעלה את קבוצתו של ונגר ל-0:1. בדקה ה-39 שולאס עלתה ל-0:2 בזכות שילוב מנצח של שתי אגדות כדורגל. מראדונה מסר כדור עומק יפהפה לרוברטו באג'יו, שהטעה את טולדו וגלגל פנימה כדי לקבוע 0:2. בהמשך בופון, שעמד בשערה של שולאס, עצר את אלסנדרו דל פיירו באחד-על-אחד, והתוצאה נשמרה עד למחצית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלסנדרו דל פיירו במשחק למען השלום ברומא. GettyImages
בופון לא נתן לו לחגוג. דל פיירו/GettyImages
אנדריי שבצ'נקו בועט פנדל במשחק למען השלום ברומא. AP
שבצ'נקו מכניע את אוואט מהנקודה הלבנה/AP

במחצית השנייה פתחו יוסי בניון ותומר חמד בקבוצת פופי, כשיחד איתם מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה, אנדריי שבצ'נקו ויוזם האירוע חאבייר סאנטי. דודו אוואט נכנס לשערה של שולאס. אוואט עצר בעיטה של שבצ'נקו והפגין יכולת טובה, אבל בדקה ה-55 שבצ'נקו הצליח להכניע את השוער הישראלי עם פנדל מוצלח צימק ל-2:1. בדקה ה-67 בניון מסר כדור עומק מצוין למאורו איקארדי, שהכניע את אוואט וקבע 2:2. בדקה ה-71 תומר חמד נגח פנימה, הכניע את אוואט וחולל מהפך בתוצאה כשהעלה את קבוצתו של מרטינו ל-2:3 בדקה ה-71. בדקה ה-78 אוואט נכנע שוב כשמאורו איקארי כבש מקרוב והעלה את קבוצתו של מרטינו ל-2:4. בדקה ה-81 קבוצתו של ונגר צימקה ל-4:3 כשמתפרצת שלה הסתיימה בשער של רוקה סנטה קרוס. בדקה ה-85 שבצ'נקו שוב הכניע את אוואט כשבעט מזווית קשה כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, הטעה את השוער ונכנס, ושולאס עלתה ל-3:5. אוואט הוחלף, ובדקה ה-89 קבוצתו של ונגר כבשה את השישי מרגליו של מאורו איקארדי, שקבע 3:6.

רוברטו באג'יו (שמאל) עם פרנצ'סקו טולדו. AP
הרבה חיוכים היו על כר הדשא באולימפיו. באג'יו וטולדו/AP
פאולו מאלדיני (ימין) אנדראה פירלו (שמאל) במשחק למען השלום ברומא. GettyImages
איזו קלאסה. מאלדיני ופירלו לפני בעיטת הפתיחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully