וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "בעיניי, ראשון זה מקום מרכזי מאוד"

1.9.2014 / 21:38

הקבוצה ערכה אימון הפתיחה, המאמן החדש אופטימי. קרמייקל: "הליגה הזאת שלחה את גל מקל למאבריקס". חג'ג' חתם באשדוד

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר. ברני ארדוב
אופטימי מאוד. דרוקר/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון פתחה הערב (שני) את אימוניה. השחקנים הזרים של הקבוצה, שנחתו אתמול בישראל, וניצן חנוכי, התאמנו. מי שלא התאמן בשורות הקבוצה הוא הגארד הוותיק דרור חג'ג' שחתם במכבי אשדוד ועבר לשורות הקבוצה מעיר הנמל.

את מקומו של חג'ג' בקבוצה צפוי לתפוס עמית בן דוד, שצפוי לחתום על החוזה בימים הקרובים. בן דוד כבר מתאמן עם ראשון לציון. כמו כן מתאמן בקבוצה הרכז אור רון, בנו של עוזר מאמן הפועל תל אביב בשנים האחרונות, עופר רון.

"מצפה שהסגל שבנינו בהתאם למה שחיפשנו לראות השנה יביא את התוצאות הרצויות", אמר המאמן שרון דרוקר בתחילת האימון, "קבוצה אטרקטיבית, לוחמת, קבוצה שסך כל החלקים שלה יעלה על השלם. אנחנו רוצים להתחבר, להכיר להתחיל את המסע שמלא עליות וירידות, ולגמור אותו מלוכדים ומאוחדים. בעיניי זה מקום שבמרכז העניינים, מקום עם מסורת והיסטוריה.

"מקום שיכול עוד יכול להגיע לגבהים חדשים. המטרה שלנו להביא שחקנים קשוחים וקבוצתיים שיתנו הכל על המגרש, יש בזה המון מהראייה שלי, אם נצליח ושהזרים יתחברו לראייה הזאת, ונביא עוד זר טוב, נהיה משב רוח מרענן שכיף לראות. את נבחרת העתודה היה כיף לראות, נתנו הכל על המגרש כדי למצות את הפוטנציאל, וזה המטרה שלנו פה".

על האפשרות להגיע לחצי גמר הפלייאוף אמר דרוקר: "בדמיון, וברצון, ובמה שאני חולם, ומי שלא חולם לא מגיע, זה כן השאיפה. יש עוד דרך ארוכה וצריכים לראות עוד כל כך הרבה פרמטרים שחסרים לנו, אנחנו לא רואים את כל הסגל, וזה האימון הראשון שהשחקנים יכירו אחד את השני. יש לנו ישראלים טובים שיכולים לתת את הטון, נחבר אלינו את הזרים ונקרא לזה מעכשיו מכבי ראשון, והלוואי שזה יהיה Season to Remember".

ג'קי קרמייקל שחקן מכללת אילינוי סטייט. AP
"אני שחקן אנרגטי". קרמייקל/AP

ניצן חנוכי, שחזר הקיץ לקבוצה אמר בפתח האימון: "הרגשה טובה לחזור לראשון, מועדון שהוא כמו בית שלי, היו לי פה 3 שנים מצוינות אישית וקבוצתית, שמח מאוד לחזור. לגבי אילת, כקבוצה הייתה לנו עונה מדהימה, אישית אולי פחות מספרים אבל אף פעם זה לא היה חשוב לי אישית, אלא תמיד היה חשוב לי שאהיה חלק מקבוצה מצליחה ושאעשה הכל כדי שזה יקרה. קשה לדעת לאן נגיע, חסר לנו עוד הזר האחרון וצריכים לראות איך מתחברים, שזה סוד הקסם בכל קבוצה. צריכים לראות גם את הקבוצות האחרות, קשה להציב מטרות".

הזר המסקרן של הכתומים, ג'קי קרמייקל, הוסיף על עצמו: "אני שחקן אנרגטי, משחק באינטנסיביות גבוהה, שחקן פיזי מאוד. אני אוהב לשחק בקבוצה שרצה את המגרש. אני מצפה לעונה נהדרת, אנחנו רוצים לזכות בהכל, זה המטרה. להשיג את העונה הטובה ביותר האפשרית עבור הקבוצה, לבוא כאן ולשחק חזק וביחד עם החברים שלי לקבוצה".

על ההיכרות שלו עם ליגת העל לפני כן, והשיחות עם חברו לליגת הקיץ בדאלאס גל מקל אמר הפורוורד-סנטר: "ידעתי קצת על הקבוצה, הכרתי את ואנדר בלו ששיחק כאן בקבוצה. לא ידעתי הרבה על הליגה לפני שחתמתי, אבל מאז שחתמתי שמעתי הרבה מאוד דברים טובים. הייתה לי חוויה נהדרת לשחק עם גל מקל, היו לו רק דברים נהדרים לספר לי על הליגה כאן. הליגה הזאת הובילה אותו לשחק עם המאבריקס, שאלתי אותו הרבה שאלות לפני שהגעתי לכאן".

הסגל של שרון דרוקר בעיר היין כולל את הזרים ג'רי סמית', ג'רמיס סמית' וג'קי קרמייקל, כאשר המאמן מחפש שחקן נוסף שמסוגל למלא את עמדות 2-3. הסגל הישראלי כולל נכון לעכשיו את ניצן חנוכי, שון דאוסן, טוני יאנגר, איגור נסטרנקו והצעירים רום קורנליוס, גיא פרבר, חן כלפון ותור שרעבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully