וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד מתחזקת: אלסיו צ'רצ'י מצטרף

רגע לפני סגירת החלון, מלך הבישולים באיטליה נרכש ע"י האלופה הספרדית שתחתים אותו לשלוש שנים בכפוף לבדיקות הרפואיות

אלסיו צ'רצ'י שחקן טורינו. Giuseppe Bellini, GettyImages
חיזוק מעניין. צ'רצ'י/GettyImages, Giuseppe Bellini

אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד, מנצלת את היממה האחרונה לפני סגירת חלון ההעברות ומי יצטרף אליה הוא קשרה של טורינו, אלסיו צ'רצ'י, שהעדיף להגיע לקולצ'ונרוס על פני מילאן וארסנל. צ'רצ'י בן ה-27 נותר מחוץ לסגל של טורינו בשבת במשחק נגד אינטר, מה שהחל גל של ספקולציות לגבי עתידו של השחקן. היום (ראשון) בשעות הערב אתלטיקו מדריד כבר הודיעה כי הגיעה לסיכום עם טורינו לגבי מעברו של האיטלקי.

"אתלטיקו מדריד וטורינו הגיעו לסיכום על העברתו של אלסיו צ'רצ'י בהתאם לבדיקות הרפואיות שיעבור השחקן. האיטלקי הבינלאומי יחתום לשלוש עונות", נמסר בהודעה הרשמית של אלופת ספרד. צ'רצ'י מגיע לאתלטיקו כתוצאה מלחץ שהפעיל דייגו סימאונה לחיזוק הקבוצה והשחקן אמור לנחות ביום שני כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות. בקבוצה מקווים להציגו כבר בשעות אחר הצהריים.

במהלך הקיץ ביצעה אתלטיקו רכש מאסיבי כאשר צירפה את מריו מנדז'וקיץ', חלוצה של באיירן מינכן, אנטואן גריזמן שהגיע מריאל סוסיאדד, ויאן אובלק, שוערה של בנפיקה ליסבון. בין העוזבים נמנו טיבו קורטואה שחזר לצ'לסי, דייגו קוסטה שהגיע גם הוא לבלוז יחד עם פיליפה לואיס ודויד וייה שהגיע ל-MLS.

צ'רצ'י שיחק לאורך כל הקריירה שלו בליגה האיטלקית. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של רומא, וממנה הוא הושאל לברשיה, פיזה ואטאלנטה. ב-2010 הוא נרכש על ידי פיורנטינה ושיחק בשורותיה במשך שנתיים עד שנדד לטורינו. במהלך העונה החולפת היה שותף החלוץ ל-36 משחקים שבהם הוא הבקיע 13 שערים ו-11 בישולים שהציבו אותו בראש טבלת האסיסטים של הליגה האיטלקית הבכירה. כמו כן, יש לצ'רצ'י 13 הופעות בינלאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully