וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקטור הרננדס חתם לעונה אחת

31.8.2014 / 17:53

הפורוורד-סנטר המקסיקני (29, 2.06), שמשחק באליפות העולם, יהיה הזר השישי בסגל של רמי הדר. אופייבו עשוי לעזוב

הקטור הרננדס שחקן נבחרת מקסיקו. AP
יחזק את הקו הקדמי של חיפה. הרננדס/AP

מכבי חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד-סנטר המקסיקני הקטור הרננדס לעונה הבאה. הרננדס משחק בימים אלה במדי נבחרת מקסיקו באליפות העולם בספרד. ההחתמה של הרננדס מפתיעה מאוד מאחר שהיא מעלה את מספר הזרים שחתומים בסגל של רמי הדר לשישה, זר אחד מעל המותר לרשום בטופס המשחק, וייתכן מאוד שמי שישלם את המחיר הוא הסנטר הניגרי אייק אופייבו שמתאושש מפציעה בברך ממנה סבל במהלך העונה שעברה.

הרננדס (29, 2.06) הוא בוגר מכללת פרזנו סטייט משנת 2008 שהעביר את כל הקריירה המקצוענית שלו במקסיקו ובפורטו ריקו. בעונה שעברה הצטיין במדי פיונרוס קנקון עם 14.3 נקודות ו-9.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. הפורוורד-סנטר הוא חלק מהסגל המקסיקני הבוגר החל משנת 2010, כשטורניר השיא שלו היה באליפות אמריקה האחרונה אז רשם 11.3 נקודות ו-5.7 ריבאונדים כשמקסיקו זכתה בזהב. במשחק הבכורה שלו באליפות העולם קלע 5 נקודות נגד ליטא.

כאמור, הסגל של רמי הדר כולל נכון לעכשיו שישה זרים - רנה רוז'ו, ברודי אנגלי, דמונטז סטיט, ג'ף אלן, הרננדס ואייק אופייבו. מלבד הזרים חתומים בחיפה דגן יבזורי, בן רייס, אלכס צ'וברביץ', תומר בר אבן ולירז אריאלי שממשיכים עונה נוספת ואנטון שוטבין שחזר לקבוצה אחרי עונה אחת בעירוני נהריה מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully