וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו מועדי משחקי המחזור הראשון בליגת העל

מכבי חיפה תארח את סכנין ביום שני (15.9), הפועל באר שבע - בית"ר (ש', 20:15). סופית: ליגת העל לא תיפתח בשבת הקרובה

אצטדיון סמי עופר חיפה. קובי אליהו
אצטדיון עופר ימשיך לחכות למשחק הליגה הראשון שלו/קובי אליהו

מנהלת הליגה החליטה שמחזור הפתיחה של ליגת העל לא ישוחק ביום שבת הקרוב, ובמקומו ישוחק משחק משלב הבתים של גביע הטוטו. בשבת הקרובה לא הייתה אמורה להתקיים ליגה עקב פגרת נבחרות, אולם במנהלת שקלו לקיים בו בכל זאת את מחזור הפתיחה עקב דחייתו בשל מבצע "צוק איתן". לבסוף החליטה המנהלת לא לקיימו אלא להשלים את משחקי גביע הטוטו. פיקוד העורף ביטל בסוף השבוע את הכוננות ברחבי הארץ בעקבות הפסקת האש וסיומו של מבצע "צוק איתן".

בהודעה שמסר המשנה למנכ"ל מנהלת הליגה ניר ינקלביץ נכתב שביום שלישי יושלמו משחקי שלב הבתים כשהפועל באר שבע תשחק נגד מכבי פתח תקוה ואילו מ.ס אשדוד תתמודד נגד בית"ר ירושלים. משחק נוסף משלב הבתים שייערך בשבת הוא בין הפועל פתח תקוה למ.ס אשדוד. בנוסף, ישוחקו ביום שבת וביום ראשון חלק ממשחקי רבע הגמר של המפעל. ביום רביעי אמורה להתקיים הגרלת שלב רבע הגמר, למרות שזהות חלק מהעולות לא יהיה ידוע, שכן שלב הבתים יושלם רק בשבת.

"המשחקים נקבעו במקור לאמצע השבוע בחודשים אוקטובר ודצמבר, אולם בשל השינויין במועדי משחקי הליגה, עלינו לנסות ולפנות מועדים אלו להשתלמת משחקי הליגה ככל שיתאפשר", נמסר בהודעה. "בשל כך, תנוצל פגרת הנבחרות שנקבעה מראש לסוף השבוע הנוכחי להמשך קיום משחקי גביע הטוטו".

מועדי שלב רבע הגמר:

המשחק הראשון: שבת/ראשון, 06/07 בספטמבר

המשחק השני (גומלין): שלישי/רביעי, 09/10 בספטמבר

יוסי בניון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ייפגשו ביום שני. בניון נגד סכנין/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים, ההתאחדות לכדורגל פרסמה את מועדי ושעות המשחקים במחזור הפתיחה של הליגה שייצא לדרך בשבת הבאה, ב-13 לספטמבר. הפועל תל אביב תארח את מכבי נתניה לקרב מסקרן בבלומפילד ביום שבת בשעה 18:00 בערב. המפגשים בין הפועל רעננה להפועל פתח תקוה, הפועל עכו להפועל חיפה ומ.ס אשדוד לקרית שמונה יתקיימו במקביל ביום שבת בשעה 19:00 בערב. במשחק המרכזי ביום שבת תארח הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים באצטדיון וסרמיל בשעה 20:10. ביום ראשון תארח מכבי פתח תקוה את מכבי תל אביב ב-20:15 וביום שני יינעל המחזור כשמכבי חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את בני סכנין ב-20:50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully