וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל מסכם: קיץ מוצלח לנבחרות ישראל

31.8.2014 / 14:58

שתי נבחרות עלו דרג, הבוגרים עלו לאליפות אירופה והעתודה רשמו הישג נהדר. כל הנתונים על קיץ 2014 של הכדורסל הישראלי

גל מקל, נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל,
קיץ נהדר. מקל/איגוד הכדורסל

קיץ 2014 של נבחרות ישראל הגיע אמש (שבת) לסיומו עם זכייתה של נבחרת הקדטים במדליית הכסף באליפות אירופה דרג ב' ועלייה שנייה של נבחרת צעירה לדרג א'. 8 נבחרות ישראל פעלו במהלך הקיץ האחרון, כשבאיגוד הכדורסל מסמנים את הקיץ באופן כללי בהצלחה גדולה מאוד. ההצלחות הגדולות מבחינת האיגוד הן ההעפלה של נבחרת הבוגרים לאליפות אירופה, המקום השביעי של נבחרת העתודה, העלייה של נבחרת הנערות לדרג א' אחרי עשור והחזרה של נבחרת הקדטים לדרג א' אחרי 4 שנים.

33 משחקים רשמיים קיימו נבחרות הגברים של ישראל, וניצחו ב-22 מהם, 66 אחוזי הצלחה, לעומת 19 ניצחונות ב-32 משחקים בשנה שעברה (59 אחוזי הצלחה). גם בנבחרות הנשים יש הצלחה גדולה, על אף האכזבה מאי עלייתה של נבחרת הבוגרות לאליפות אירופה - 28 משחקים קיימו נבחרות הנשים וניצחו 14 מהם (50 אחוזי הצלחה) לעומת 11 ניצחונות ב-27 משחקים בשנה שעברה (כ-40 אחוזי הצלחה). בסך הכל רשמו נבחרות ישראל 59 אחוזי הצלחה ב-61 משחקים לעומת 50 אחוזי הצלחה ב-59 משחקים בשנה שעברה.

אל ההצלחות הללו יש להוסיף את העלייה של נבחרות הנשים והגברים של ישראל בכדורסל 3 על 3 לאליפות אירופה, ענף שצובר פופולריות בעולם, כולל כמה משתתפים באליפות העולם בכדורסל בוגרים שהגיעו מענף זה. האליפות תתקיים בסוף השבוע הקרוב ברומניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם העתודה עם הצלחה. מנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully