וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מחכים לתשובה של יואב כץ לגבי עאהד עזאם

31.8.2014 / 8:51

הפער בין הצדדים עומד על כמה עשרות אלפי שקלים, וההערכה היא שניתן יהיה להתגמש. בראון: "לא יודע למה אנחנו נראים ככה"

one

בעירוני קרית שמונה מחכים לתשובת יואב כץ לגבי רצונם לרכוש את עאהד עזאם. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט שהפער בין הצדדים עומד נכון לעכשיו על כמה עשרות אלפי שקלים בלבד, ובמועדון הצפוני מקווים שכץ יסכים להצעה של שרצקי שעומדת על קצת יותר מחצי מיליון שקלים. עם זאת, בחיפה אמרו שכץ אמנם דרש סכום מסוים אך עשוי להגדיל אותו, מה שעשוי להביא לפיצוץ העסקה.

"כרגע העסקה נראת בכיוון הנכון" אמר אותו גורם. "נראה שיהיה ניתן להתגמש, אבל יואב כץ הוכיח לא פעם שעד שלא חותמים אז שום דבר לא סגור, ובטח במקרה הזה". יצויין שגם עזאם עדיין לא נפגש עם קרית שמונה לגבי תנאי חוזהו, אך ההערכה היא שאם הדברים ייסגרו בין המועדונים עזאם וקרית שמונה לא יתקשו להגיע להסכמות והשחקן יעבור לשורות מחזיקת הגביע.

עאהד עזאם הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הסיכום בקרוב? עאהד עזאם/אדריאן הרבשטיין

בינתיים קרית שמונה שוב נראתה לא טוב אתמול בגביע הטוטו, והיכולת של הקבוצה עוררה לא מעט חששות בקרב אנשי המועדון. במועדון בטוחים שחייבים לעשות שינוי, בעיקר בפן המנטלי, כדי לעורר את השחקנים, אך עם זאת בטוחים שעם פתיחת הליגה הדברים ישתנו. "טוב שזה קורה לנו עכשיו ולא בליגה", אמר הקשר וובה בראון. "זה נכון שאין כפתור שלוחצים ואז מתחילים לשחק טוב יותר, אבל אני מאמין שזה יגיע. לא יודע למה אנחנו נראים ככה, זו שאלה שאני לא יכול לענות עליה. אנחנו משחקים לא טוב, לא מספיק נחושים והפועל חיפה היתה פשוט טובה יותר".

צפו בקרית שמונה מפסידה 3:1 להפועל חיפה בגביע הטוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully