וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה ניצחה את קרית שמונה 1:3

צפו בתקציר: אוסטווינד (53), קיאנסקאס (61) ולאלה (90) ביטלו שער של מזרחי (25), האדומים עלו. בכר: "עובר עלינו משהו לא טוב"

one

שישה משחקים רשמיים עברה עירוני קרית שמונה, וניצחון עדיין אין. מחזיקת הגביע עשתה חיים קשים לדינמו מוסקבה לפני שהודחה במוקדמות הליגה האירופית ונותרה עם המחמאות, אולם הערב (שבת), כמו במשחקי גביע הטוטו הקודמים שלה העונה, היא ראויה למעט מאוד מחמאות. הקבוצה של ברק בכר הפסידה 3:1 להפועל חיפה בביתה בניסוי הכלים האחרון שלה לפני הליגה.

אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
מהבולטים בשורות האדומים. אוסטווינד/קובי אליהו

הפועל חיפה, מנגד, הבטיחה מקומה ברבע גמר המפעל, והמשיכה את המומנטום מהניצחון על עכו. אופיר מזרחי העלה את המארחת ליתרון לא ממש מוצדק בדקה ה-25, אור אוסטווינד (53), טאדאס קיאנסקאס (61) ומהראן לאלה (90) השלימו מהפך, וגם כשקרית שמונה סוף סוף נכנסה לעניינים, היה השוער החדש של הפועל חיפה פז'מיסל קובארז' במקום, כדי להעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 90 - גול! עזאם הכניס כדור עומק ללאלה המחליף, שניצל את מלכודת הנבדל הכושלת של קרית שמונה, ומול חיימוב בעט פנימה. 1:3 להפועל חיפה.

דקה 68 - הצלה גדולה של קובארז': צ'חנוביץ' מצא את מזרחי, שבעט מקרוב וראה את שוער הפועל חיפה הודף.

דקה 61 - גול! כדור חופשי של האדומים הוגבה לרחבה, קיאנסקאס נותר חופשי לגמרי ונגח פנימה. מהפך. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 53 - גול! עומר ורד הגביה מאגף ימין, גיא חיימוב שגה ואוסטווינד דחק מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 48 - אוסטווינד בעט מ-18 מטר ליד הקורה.

דקה 25 - גול! התקפה קבוצתית יפה של קרית שמונה הסתיימה בכדור רוחב מאגף ימין של וובה בראון, אופיר מזרחי המשיך בנגיעה אחת פנימה 0:1 יפה למארחת.

דקה 17 - חיימוב הדף כדור רוחב לרגלו של אוסטווינד, שבעט חזק החוצה.

דקה 8 - קאסיו פרננדס לא הצליח להרחיק כדור גובה מהאגף, סטיבן כהן בעט חזק מתוך הרחבה אך גיא חיימוב הדף היטב.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כבש ראשון, אך זה ממש לא הספיק. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, גל מאיו, חן דילמוני (טוברנו פינאס, 67), וובה בראון (ינון אליהו, 61), מינדאוגאס פאנקה (אדריאן רוצ'ט, 80), רועי קהת, דויד מנגה (לירון אלימלך, 78), אופיר מזרחי, רוג'רס קולה (יואל צ'חנוביץ', 60).

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד (לירן סרדל, 74), טאדאס קיאנסקאס, גל כהן, אורן ביטון, רועי שוקרני, יובל שבתאי, אור אוסטווינד (מהראן לאלה, 81), הישאם כיוואן (אמיר אבו-ניל, 46), סטיבן כהן (מינדאוגאס קאלונאס, 46), טוסיין ריקטס (עאהד עזאם, 71).

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"אסור לנו להיראות ככה". בכר/אדריאן הרבשטיין

מאמן קרית שמונה ברק בכר אמר לאחר המשחק: "משהו לא טוב עובר עלינו ובאחריות שלי ושל הצוות שלי למצוא לזה פתרון. אנחנו רואים שיש ירידת מתח, אבל אסור לנו להיראות ככה. הפועל חיפה באו עם רעב ונחישות ואלו הדברים שאיפיינו אותנו בשנה שעברה ואנחנו צריכים להחזיר את זה ומהר.

"בכדורגל יש הרבה פסיכולוגיה ואני מאמין שנדע מה לעשות. ברור שלא ככה תכננתי להיראות בגביע הטוטו וגם כשהובלנו 0:1 לא היינו טובים. צריך לטפל בזה ואני חושב שאני יודע מה לעשות כדי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה טוב שזה קורה בגביע הטוטו אבל אם לא ניזהר זה יהיה בליגה".

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר: "אני מאוד מרוצה מאיך שהקבוצה נראתה. שיחקנו הרבה יותר טוב מהמשחק מול הפועל עכו ואני מרוצה מאוד מהקצב. אנחנו עומדים נכון, מגיעים להזדמנויות אבל אני חושב שהוספת שחקן התקפה תיתן לנו הרבה ותיצור רוטציה חזקה וזה מה שאני רוצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully