וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נדחה פסק הדין בבוררות עם קאלה

31.8.2014 / 12:36

הבורר קבע דיון נוסף אליו יזומן סוכנו לשעבר של השוער. גורמים לוחצים על כץ להשאיר את עזאם, מחמאות לאוסטווינד ולאלה

one

הפועל חיפה פגשה היום (ראשון) בבוררות את שוערה לשעבר קאלה דרלשר, שכזכור תבע את הקבוצה. הבורר בדיון החליט לקבוע דיון נוסף ביום ראשון הבא, וזאת כדי לזמן את הסוכן לשעבר של השוער עובד קראוס. בחיפה התכחשו למסמך שהציג דרשלר וטוענים שהוא לא אמיתי למרות סימוכין שהביא השוער מעובדים לשעבר של המועדון, וכעת השופט רוצה לזמן את קראוס כדי להבין מתי נחתם החוזה ומתי נחתמו הסעיפים בגינם דרשלר הגיש את התביעה.

בסביבתו של השוער מאמינים שהוא יזכה בתביעה, ומחכים לראות מהי הפסיקה של הבורר וכמה פיצויים הוא יפסוק לטובתו. מנגד בחיפה עדיין מקווים שהבורר יפסוק לטובתם, ומאמינים שייתכן ויוכרע שהם לא צריכים לשלם שום פיצוי לדרשלר.

קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
הדיון מתארך. קאלה דרשלר/ניב אהרונסון

בינתיים מלבד הבוררות שיחת היום בחיפה היא ההתעניינות של עירוני קרית שמונה בעאהד עזאם. בחיפה ישנם לא מעט מתנגדים למכירתו של עזאם, שכן הם מאמינים שהדבר יעורר מחאה נוספת של הקהל כנגד הבעלים יואב כץ, זאת לאור העובדה שאם עזאם יימכר, ועוד במחיר של כמה מאות אלפי שקלים בלבד, יהיה מדובר בשחקן השני הבמטיח שנמכר השנה. עזאם נמצא במתיחות גדולה עם כץ, שהסכים לשדרג את החוזה שלו מ-4,000 שקלים ל-8,000, אולם הקשר סירב. כעת ייתכן שהשחקן יעבור למחזיקת הגביע, כשכץ צפוי להכריע בקרוב בעניין.

מלבד הבעיות הללו, בחיפה מרוצים מאוד מהיכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים בגביע הטוטו, כשנראה שהכל מתחבר לקבוצה של ראובן עטר לקראת פתיחת הליגה. אור אוסטווינד, שהיה המצטיין במגרש אתמול בניצחון 1:3 על קרית שמונה, זכה למחמאות גדולות, כמו גם מהראן לאלה שנכנס כמחליף וכבש את השער השלישי. "הקבוצה נראית טוב ומשתפרת ממשחק למשחק", אמר אוסטווינד. "שלטנו בקצב, עמדנו טוב והגענו להרבה מצבים. אני שמח באופן אישי שאני פותח בהרכב ועוזר לקבוצה. עברנו משחק קשה, נעבוד עכשיו קשה ואני מאמין שנגיע מוכנים לליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
"הקבוצה נראית טוב ומשתפרת ממשחק למשחק". אור אוסטווינד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully