וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברודי אנגלי נחת במכבי חיפה: "מביא למגרש המון נשמה"

30.8.2014 / 23:29

הגארד החדש של מכבי חיפה נחת בישראל ונשמע נרגש: "הטיסה הארוכה הייתה שווה את זה". ג'ף אלן: "באתי לחיפה כדי לנצח"

ברודי אנגלי (במרכז) לצד עידו קוז'יקרו, לירן חולצה אפורה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
קבלת פנים כהלכתה. אנגלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי שבמהלך השבוע שעבר נחתו בישראל הסנטר הניגרי אייק אופייבו והרכז דמונטז סטיט, נחתו היום (שבת) שלושת הזרים הנוספים של הקבוצה, רנה רוז'ו, ג'ף אלן וברודי אנגלי. את אנגלי קיבל בשדה התעופה מנהל הקבוצה החדש של הירוקים עידו קוז'יקרו, שפרש העונה ממשחק פעיל. חיפה תערוך מחר אימון ראשון בסגל מלא, ככל הנראה ללא דגן יבזורי שמקבל מנוחה מקמפיין נבחרת ישראל.

"הטיסה הארוכה הייתה שווה את זה, אני מתרגש להתחיל לשחק ולפגוש את כל האוהדים", אמר אנגלי עם נחיתתו בארץ, "בשנה שעברה שיחקתי במקסיקו עם אייק (אופייבו) ורנה (רוז'ו) אז אני מקווה שהכימיה בינינו מהעבר תעזור לנו לנצח משחקים העונה. אני מביא אל המגרש המון נשמה ואני אעשה כל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה לנצח".

ג'ף אלן, שהגיע לחיפה הקיץ מהפועל עפולה יחד עם המאמן רמי הדר, חוזר לליגת העל אחרי ששיחק בעונת 2012/13 במדי הפועל תל אביב, "אני בחור שקט מוושינגטון", סיפר אלן על עצמו, "אני אוהב לשחק כדורסל ובאתי לחיפה כדי לנצח. אני מביא אל המגרש אינטנסיביות, ריבאונדים, הגנה ובעצם קצת מכל דבר, מה שצריך כדי שהקבוצה תנצח".

הסגל של רמי הדר כולל מלבד חמשת הזרים את הישראלים דגן יבזורי, בן רייס, אלכס צ'וברביץ', תומר בר אבן ולירז אריאלי, שכולם ממשיכים מהעונה שעברה, ואת אנטון שוטבין שהצטרף הקיץ מעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully