וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגלאס: "רוצה לשחק בהתאם לרמה של ברצלונה"

הרכש השביעי של הקטלאנים הוצג רשמית בקאמפ נואו: "תמיד חלמתי ללבוש את החולצה הזו". סוביסרטה: "הוא יעזור לנו"

דוגלאס חותם על חוזה בברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
הרכש השביעי של ברצלונה בקיץ הזה. דוגלאס/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה הציגה הערב (שישי) את הרכש החדש שלה, השביעי בקיץ הנוכחי, המגן הימני דוגלאס, שהגיע תמורת 5.5 מיליון יורו מסאו פאולו הברזילאית. לפני כשבוע ברצלונה גילתה שפיפ"א דחתה את הערעור שלה ושהיא לא תהיה רשאית להחתים שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים, עד לינואר 2016 למעשה. לכן, בקבוצה החליטו לנצל את הזמן עד לסיומו של החלון הנוכחי (בין ראשון לשני) ולהתחזק כמה שניתן.

דוגלאס הנרגש אמר בהצגתו: "מהרגע בו נחתתי כאן בברצלונה, הכול היה מושלם. אני רוצה לשחק בהתאם לרמה של המועדון. אני רוצה להצדיק את האמון שהמועדון הראה בי. תמיד חלמתי ללבוש את החולצה של בארסה. אני יודע שאצטרך לעבוד קשה כדי להרוויח את הזכות הזו. דני אלבס הוא שחקן נהדר, תמיד הערצתי אותו בבארסה ובנבחרת ברזיל. אבל אני לא אוהב לעשות השוואות. אני לא יכול לחשוב על משהו טוב יותר מאשר לשים את החולצה של בארסה ולהתחיל כבר מחר בעבודה הקשה. התאמנתי הרבה בשבועות האחרונים והמצב הפיזי שלי טוב. אעשה כל מה שהמאמן יבקש ממני".

המנהל הספורטיבי אנדוני סוביסארטה אמר: "דוגלאס יעזור לנו וייתן אופציות בעמדת המגן הימני. הוא שחקן מאוד אינטנסיבי ושלם. ההגעה שלו תגביר את התחרות והוא ילמד המון מהחברים לקבוצה, מה שיהיה מאוד טוב עבור העתיד שלנו. יחד עם המאמן לואיס אנריקה, נחליט מה דוגלאס צריך כדי להתאקלם כאן על הצד הטוב ביותר".

דוגלאס, שחגג בתחילת החודש את יום הולדתו ה-24, החל את הקריירה בגויאש, שם שיחק שלוש שנים. לאחר מכן, שיחק שנתיים וחצי נוספות בסו פאולו, עמה זכה בקופה סודאמריקנה ב-2012.

דוגלאס שחקן ברצלונה החדש. ברצלונה, אתר רשמי
נכנס לנעליו של דני אלבס? דוגלאס/אתר רשמי, ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully