וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס ומריו גומז חזרו לסגל נבחרת גרמניה

שני הכוכבים שנעדרו מהמונדיאל זומנו למשחק הידידות מול ארגנטינה. שמונה מוזמנים חדשים בספרד, קאמבק לפלקאו

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה יורד בגלל פציעה. AP
נפצע שבוע לפני פתיחת המונדיאל ופספס את הזכייה. מרקו רויס/AP

מרקו רויס ומריו גומז, שני הכוכבים הבולטים שנעדרו מסגל נבחרת גרמניה בעקבות פציעות ולא היו שותפים לזכייה במונדיאל בברזיל, קיבלו היום (שישי) זימון מחודש מיואכים לב. מאמן אלופת העולם פרסם את הסגל לקראת משחק הידידות ביום רביעי, ה-3 בספטמבר, אז תארח אלופת העולם בדיסלדורף את סגניתה ארגנטינה, ולקראת המשחק הראשון במוקדמות יורו 2016 מול סקוטלנד, ארבעה ימים לאחר מכן.

גומז, שערך את הופעתו ה-59 והאחרונה עד כה באוגוסט 2013, סבל מפציעות חוזרות בעונה הקודמת בפיורנטינה, אבל כעת תופס את מקומו של שיאן שערי המונדיאל מירוסלב קלוזה, שהודיע על פרישה מהנבחרת לאחר הזכייה בגביע העולמי בברזיל. רויס, כוכבה של דורטמונד, נפצע במשחק הכנה ופספס את המונדיאל ממש ברגע האחרון. גם אנתוני רודיגר הצעיר הוחזר לסגל, כשהשלושה תפסו את מקומם של קלוזה, פיליפ לאהם ופר מרטסאקר הפורשים.

ראול גרסיה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. Andres Kudacki, AP
לראשונה בסגל נבחרת ספרד. ראול גרסיה/AP, Andres Kudacki

אלופת אירופה ספרד פרסמה אף היא את הסגל לקראת משחק הידידות שלה מול צרפת ב-4 בספטמבר ומשחק המוקדמות מול מקדוניה ארבעה ימים לאחר מכן. פרט לצ'אבי אלונסו, צ'אבי ודויד וייה שפרשו מכדורגל בינלאומי, גם פפה ריינה, ג'רארד פיקה, חאבי מרטינס הפצוע ופרננדו טורס לא זומנו. הפנים החדשות: דניאל קרבחאל, מגן ריאל מדריד שקיבל זימון לסגל הרחב לפני המונדיאל ועדיין לא ערך בכורה רשמית, שוער אספניול קיקה קסיאה, מיקל סן חוסה מאתלטיק בילבאו, ראול גרסיה מאתלטיקו מדריד ופאקו אלקסר מוולנסיה. כמו כן, מארק ברטרה, איסקו ואנדרה איטורספה הוחזרו לסגל.

קאמבק גם בנבחרת קולומביה: רדאמל פלקאו חזר לסגל שפרסם המאמן חוסה פקרמן. "אל טיגרה", שעל פי הדיווחים צפוי לעבור ממונאקו לריאל מדריד, קיבל את הזימון המחודש לאחר שהחמיץ את המונדיאל בגלל פציעה. הוא יוכל לסייע לקולומביה להשיג סוג של נקמה בברזיל, אותה תפגוש נבחרתו במשחק ידידות בפלורידה ב-6 בספטמבר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. AP
זימון מחודש מפקרמן. רדאמל פלקאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully