וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אם אגיד מה אני חושב על הבחירה במסי, יכלאו אותי"

הפורטוגלי התייחס בחיוך לבחירת הארגנטינאי לשחקן המצטיין במונדיאל. הוסיף: "אין בינינו יריבות, זה משהו שהתקשורת יצרה. מי יותר טוב? אני תמיד מחדיר לעצמי את המחשבה שאני הכי טוב בעולם"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
"כמו שבפורמולה 1 כל הזמן משווים בין פרארי למרצדס". רונאלדו ומסי/רויטרס

"אם אני אגיד מה אני חושב על הבחירה של מסי לכדורגלן המצטיין של המונדיאל, יכניסו אותי לכלא. כולם ראו, אנשים בעולם מבינים כדורגל". הדובר: לא אחר מכריסטיאנו רונאלדו. הכוכב שקיבל אתמול את פרס "כדורגלן השנה" של אופ"א אחרי שהוליך את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות, התראיין באריכות לתחנת טלוויזיה פורטוגלית ובין היתר נדרש לסוגיית היריבות שלו עם ליאונל מסי.

רונאלדו השיב בחיוך כשנשאל על הבחירה של מסי בקיץ והוסיף: "היריבות הזו היא משהו שהתקשורת יצרה - אין לי יריבות עם מסי. אנחנו מתמודדים אחד עם השני בצורה מקצוענית והיחסים בינינו נורמלים. מן הסתם, מחוץ למגרש אין יחסים כלשהם. הדיבורים על היריבות הזו הם חלק מהחיים שלי עכשיו, כמו שבפורמולה 1 כל הזמן משווים בין פרארי למרצדס. אני כבר רגיל לזה".

על אלו שחושבים שמסי טוב יותר אמר הפורטוגלי: "אי אפשר לרצות את כולם, זה נורמלי. אני צריך לכבד את כל הדיעות. החיים שלי לא תלויים במה שאנשים חושבים. אף אחד מאיתנו לא יותר טוב או פחות טוב. כל אחד עושה את העבודה שלו ועושה את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלו. בעיני עצמי אני הכי טוב בעולם, אני תמיד מחדיר לעצמי את המחשבה שאני הכי טוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully