וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ג'רמיין הול חתם לעונה אחת

29.8.2014 / 8:55

המתאזרח הוותיק (34, 1.96) יחזק את הסגל של ליאור ליובין וימשיך לעונה עשירית בישראל. נועם לייש הצטרף מקרית אתא

ג'רמיין הול שחקן אליצור אשקלון. ניב אהרונסון
חוזר לליגת העל. ג'רמיין הול/ניב אהרונסון

מכבי אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה, כשהבוקר (שישי) החתימה את המתאזרח ג'רמיין הול לעונה אחת, כך הודיע השחקן בחשבון הפייסבוק שלו. "אני מתרגש לחתום על החוזה העשירי שלי בישראל", עדכון הול, "קדימה מכבי אשדוד, עוד הזדמנות לשחק את המשחק שאני אוהב".

הול (34, 1.96) הוא בוגר מכללת וגנר משנת 2003 שהגיע לישראל בעונת 2005/6 אחרי ששיחק קודם לכן בליגה בפורטוגל ובפולין. כבר בעונת הבכורה שלו העלה את גלבוע/עפולה לליגת העל ושיחק עם הקבוצה שנתיים בליגה הבכירה, כשבעונת הבכורה רשם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע. בעונת 2008/9 עבר למכבי גבעת שמואל, רשם עונה טובה וחזר בעונה שלאחר מכן להפועל עפולה.

החל מעונת 2010/11 משחק הול בלאומית, כשבאופן קבוע מהווה את אחד השחקנים היעילים בליגה. הפורוורד העביר שלוש עונות טובות במכבי באר יעקב, ובעונה שעברה קיבל אזרחות ישראלית, בזכות נישואיו לישראלית. בקיץ שעבר חתם באליצור אשקלון, אך החמיץ חלק גדול מהעונה בשל תאונת דרכים בה היה מעורב. בסופו של דבר רשם 12.9 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אשדוד החתימה גם את נועם לייש בן ה-21, בוגר מחלקת הנוער של עמק יזרעאל ומי ששימש קפטן נבחרת הנוער של 2011. לייש שיחק שנה אחת במכללת מיין, אבל קרע את הרצועה בברך והפסיד חודשים רבים. בעונה שעברה שיחק בקרית אתא.

הסגל של ליאור ליובין באשדוד כולל עד כה את הישראלים יהוא אורלנד, רם אליאספור וזאק רוזן, שממשיך בקבוצה מהעונה שעברה, לצד הזרים אדווין יובילס, איבן אסקה וטרל האריס. באשדוד פנו בימים האחרונים למכבי ראשון לציון על מנת לקבל את דרור חג'ג', אך בשלב זה יש פערים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully