וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראלימפי: מדליית כסף לחותרת מורן סמואל באליפות העולם

החותרת סיימה שנייה בתחרות ל-1,000 מטרים באמסטרדם. שרת הספורט לבנת ברכה אותה, סמואל השיבה: "אמרת שהשמיים הם הגבול, אני מרחיקה את השמיים"

הספורטאית הישראלית מורן סמואל. דטלב סייב,
הישג נהדר. מורן סמואל/דטלב סייב

החותרת הפראלימפית מורן סמואל זכתה היום (חמישי) במדליית כסף באליפות העולם שנערכה באמסטרדם. סמואל עברה מרחק של 1,000 מטר בזמן של 5:33:86 דקות, אחרי בירגיט סרקסטיין מנורבגיה. הישראלית הקדימה את המדליסטיות האולימפיות לודימלה וואצ'ק מבלרוס שסיימה שלישית, ואנה לישנקו האוקראינית (זהב בלונדון) שסיימה רביעית. "אחרי עונה של אימונים אינטנסיביים ותחרויות הכנה, הגיע רגע האמת. נתתי את כל מה שיש לי, ואני מאושרת מהתוצאה הנהדרת", אמרה סמואל בת ה-31.

שרת הספורט לימור לבנת שוחחה עם סמואל, ובירכה אותה על זכייתה במדליית כסף באליפות העולם: "כל הכבוד על ההישג הענק. חתרת את דרכך למדליה בנחישות ובכישרון רב, והראית לנו שמבחינתך השמיים הם הגבול. אנחנו מצדיעים לך. ייצגת את ישראל בכבוד רב וריגשת את כולנו. עבורנו את אלופת העולם".

מורן סיפרה לשרה לבנת כי היא נרגשת מההישג. ?עבדנו מאוד קשה, והתנאים להתאמן בארץ לא היו פשוטים. אני מודה למשרד הספורט על תמיכתו ואני בטוחה שנמשיך בשיתוף הפעולה בינינו. אמרת לי, שהשמיים הם הגבול, אני אומרת, שאני מרחיקה את השמיים?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully