וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוהד לויטה ייפגש עם יוסי מזרחי

28.8.2014 / 19:12

בפגישה שבה עשוי להיות נוכח גם הבעלים אלי שגב, השוער יקבל הבהרות לגבי עתידו לאור הגעת הרוש. שחקן: "זה לא מכובד"

אוהד לויטה שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישוחח עם יוסי מזרחי. לויטה/ברני ארדוב

אוהד לויטה ייפגש מחר (שישי) בבוקר עם מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי וייתכן גם עם הבעלים אלי שגב, כאשר ברקע הדיבורים על התקרבות ממשית של אריאל הרוש לקבוצה מהשרון. לויטה שומר במהלך כל היום על דממת אלחוט ומסרב לדבר, זאת לאור העובדה שהשוער למעשה עדיין לא שמע כלל לא מהמאמן ולא מאף אדם במועדון על התוכניות לגביו והאם אכן יש רצון לשחרר אותו מהסגל או להפוך אותו לשוער שני.

בניגוד ללויטה, חבריו לקבוצה דווקא לא שתקו היום ורבים מהם אף ביקרו את המהלך, "שנה שעברה לויטה הגיע מקפריסין לקבוצה מהליגה השנייה כי הבהירו לו שהרצון זה לעלות ליגה והוא ידע שהוא יוכל למצוא לו בית לאורך כמה שנים", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "אבל מסתבר שבסופו של דבר הוא היה גורם משמעותי בעליית ליגה ועכשיו מתכננים להדיח אותו. זה לא מכובד, אם רצו לשחרר אותו היו צריכים לעשות את זה בקיץ כשהרבה קבוצות עוד לא היו סגורות עם שוער".

גורם בנתניה אמר היום לוואלה! ספורט שאם אכן הדברים עם הרוש ייסגרו, יוצע ללויטה פיצוי כספי כדי להשתחרר מחוזהו כשנכון לעכשיו כלל לא בטוח שהשוער יסכים לזה, אם לא תימצא לו קבוצה חלופית והוא צפוי לדרוש את מלוא חוזהו, דבר שיעמיד את נתניה בבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully