וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש ייפגש מחר עם נתניה. צפוי לחתום לעונה

28.8.2014 / 15:50

העולה החדשה הגיעה לשוער הצעה ומחר תיערך פגישה במטרה לסכם עמו. גורם: "הגיע הזמן לשים את התקופה הרעה מאחור"

one

שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש צפוי להצטרף למכבי נתניה. נתניה הגישה לשוער היום (חמישי) הצעה כספית כאשר מחר צפויה פגישה בין הצדדים במטרה לסכם לעונה אחת. הרוש מעוניין בתום העונה לנסות את מזלו בחו"ל, אך אם לא יעשה זאת לנתניה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת.

גורם המעורה בפרטים אמר היום: "הדברים עדיין לא סגורים אך הפערים לעונה הקרובה קטנים ואריאל מאוד רוצה להגיע לנתניה ולחזור לשחק כדורגל. הגיע הזמן שהוא ישים את כל התקופה הזאת מאחוריו ויחזור לדשא".

הרוש, שגדל בבית"ר ירושלים ושיחק בשורותיה עד הקיץ האחרון עזב את המועדון לאחר בוררות מכוערת בינו לבין הבעלים אלי טביב, בה נקבע כי הוא משוחרר מחוזהו במועדון וזכאי לפיצוי של ארבע משכורות וכ-207 אלף שקל חובות עבר. אגב, את הסכום בית"ר עדיין לא שילמה לשוער ואם לא תעשה זאת עד מחר, יפנו נציגי השוער בתחילת השבוע הבא לבקרת התקציבים על מנת לקבל את הכסף דרכה.

הרוש, שהיה הקפטן של בית"ר ירושלים יפגוש בנתניה את הקפטן של בית"ר עד לפני שנה, עמית בן שושן, שגם שוחח עימו ודיבר בשבחי המועדון והקבוצה.

במקביל להתפתחויות עם הרוש, אוהד לויטה זומן היום לשיחה עם יוסי מזרחי ואלי שגב, אבל כשהגיע לשיחה נודע לו כי היא נדחתה. שחקן בקבוצה אמר: "אם יש משא ומתן עם הרוש, מן הראוי שיעדכנו את אוהד. כרגע הכל מעורפל וזה לא מוסיף דבר למצב של הקבוצה".

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
בדרך לעיר היהלומים. אריאל הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully