וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ובאיירן מינכן סיימו ב-1:1

לבנדובסקי העלה את הבווארים ליתרון (10), הובדס איזן (62). לברקוזן בפסגה עם 2:4 על הרטה, המבורג הושפלה בבית

שחקן דורטמונד מרקו רויס. Alexander Hassenstein, GettyImages
ברוך השב. רויס/GettyImages, Alexander Hassenstein

אחרי מחזור פתיחה מרתק, נפתח אמש (שישי) המחזור השני של הבונדסליגה. בורוסיה דורטמונד, שפתחה עם הפסד ביתי ללברקוזן, התאוששה עם 2:3 על אוגסבורג. באיירן מינכן איבדה שתי נקודות ראשונות, כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול שאלקה. עוד לפני כן, הצליחה לברקוזן הלוהטת לחזור מפיגור ל-2:4 מול הרטה ברלין, וולפסבורג סיימה ב-2:2 מול איינטרכט פרנקפורט, ורדר ברמן והופנהיים סיימו ב-1:1, שטוטגרט הפסידה לקלן 2:0 והמבורג הושפלה עם 3:0 ביתי אומלל במיוחד מול פאדרבורן. בראשון תארח מיינץ את האנובר, פרייבורג את מנשנגלדבאך.

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן (שמאל) מול אריק צ'ופו מוטינג שחקן שאלקה. GettyImages
כבר רשם בכורה. צ'אבי אלונסו מול צ'ופו מוטינג/GettyImages

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:2

אחרי שספגה את השער המהיר ביותר בתולדות הבונדסליגה והפסידה 2:0 במחזור הפתיחה ללברקוזן, התאוששה דורטמונד וחגגה ניצחון ראשון העונה. יורגן קלופ קיבל בחזרה רומן ויינדפלר שפתח בשער, ושמח בשמחתו של אדריאן ראמוס, שנעדר ממשחק הפתיחה, עלה הערב כמחליף, וכבש בהופעת הבכורה שלו.

הפתיחה היתה כל כולה מרקו רויס הנפלא, שעם דאבל פס מצוין באמצעות קווין גרוסקויץ חדר לרחבה וכבש כבר בדקה ה-11. שלוש דקות חלפו, וסוקרטיס פפסטטופולוס נגח פנימה כדור קרן וקבע 0:2. הרגע הגדול של ראמוס הגיע בדקה ה-78, חמש דקות אחרי עלה מהספסל, כשכבש את השלישי מתוך הרחבה. ראול בובדילה המחליף צימק בדקה ה-82, טים מטאבץ הפך את זה ל-3:2 בלבד בדקה ה-90, אך הצלה גדולה של ויינדפלר בתוספת הזמן הותירה את כל שלוש הנקודות אצל סגנית האלופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שאלקה בנדיקט הובדס חוגג עם חבריו. רויטרס
שער שנוי במחלוקת, אבל אותם זה ממש לא מעניין. הובדס חוגג/רויטרס

שאלקה - באיירן מינכן 1:1

4 בדצמבר 2010. זו הייתה הפעם האחרונה בה הרויאל בלוז הצליחו להוציא נקודות ליגה מבאיירן מינכן. בעונה שעברה באיירן ניצחה 1:5 ו-0:4, לפני שנתיים זה נגמר עם 0:4 ו-0:2 לטובת הבווארים. הפעם, שאלקה דווקא כן הצליחה להוציא נקודה מבאיירן עם 1:1 והשיגה נקודה ראשונה אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה 2:1 להאנובר. הבווארים עם ארבע נקודות.

פפ גווארדיולה הפתיע והעלה בהרכב את הקשר הספרדי צ'אבי אלונסו, שרק אתמול השלים את מעברו מריאל מדריד. קשר נבחרת ספרד לשעבר סיפק משחק מצוין, אבל הוחלף בדקה ה-62, כנראה בשל עייפות.

באיירן עלתה ליתרון כבר בדקה העשירית ואחרי לחץ כבד מהשניות הראשונות. מהלך מצוין נגמר במסירת רוחב של סבסטיאן רודה לרוברט לבנדובסקי, שהחזיר לו בנגיעה. הקשר הגרמני הצעיר החזיר רוחב לפולני, שהקדים את פליפה סנטנה ובעט פנימה את ה-0:1. הקבוצה של יינס קלר השוותה בדקה ה-62 ובצורה מעוררת מחלוקת. מסירת רוחב פגעה בדאנטה והגיעה לצ'אבי אלונסו, שהרחיק על גופו של בנדיקט הובדס וזה הלך פנימה. הכדור ספק פגע גם בזרוע של הבלם, אבל השופט אישר את זה וזה 1:1.

שחקן באיירן מינכן אריאן רובן. רויטרס
משחק חוץ קשה. רובן/רויטרס

לברקוזן - הרטה ברלין 2:4

הקבוצה של רוג'ר שמידט ממשיכה להפציץ. גם פיגור ביתי 2:1 מול הרטה ברלין לא ממש הלחיץ את לברקוזן, שהצליחה לחזור ולהפוך את הפיגור ל-2:4 ענק. הקבוצה ממערב גרמניה עם 19 שערים בחמישה משחקים מתחילת העונה.

דווקא הרטה כבשה ראשונה כבר בדקה ה-24 כשטין ידבאי ניסה להרחיק כדור, אבל בעט אותו בטעות לשערו הוא. אותו ידבאי בדיוק גם כבש את שער השוויון בדקה ה-50 לאחר מתפרצת מצוינת ובישול של גונסאלו קסטרו. יוליאן שיבר, שכבש צמד במחזור הפתיחה, העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון נוסף בדקה ה-60, אבל אז הגיעו שלושה שערים של לברקוזן, כשאמיר ספחיץ' (62), יוליאן בראנדט (74) וקארים בלארבי עם שער ענק (86) משלימים 2:4.

המבורג - פאדרבורן 3:0

האם הקבוצה מצפון גרמניה בדרך לעוד עונה מסויטת? דווקא אחרי שסיימה ב-0:0 סביר בפתיחת העונה, הושפלה המבורג עם 3:0 מביך במיוחד בבית מול פאדרבורן, שעלתה לבונדסליגה רק השנה. אליאס קאצ'ונגה (29), מריו וראנצ'יץ' (68) ומוריץ שטופלקאמפ (87) כבשו לעולה החדשה, ששיפרה את מאזנה לארבע נקודות לאחר תיקו מול מיינץ במחזור הפתיחה.

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 2:2

הזאבים פתחו את העונה עם הפסד כואב 2:1 לבאיירן מינכן ובמחזור השני היא שמטה שתי נקודות יקרות בגלל שער מאוחר. הקבוצה של דיטר הקינג עם נקודה אחת בלבד אחרי שני מחזורים, מנגד הנשרים כבר עם ארבע אחרי שניצחו את פרייבורג במחזור הפתיחה.

נאלדו העלה את המארחת ליתרון בכדור חופשי בדקה ה-15 אחרי טעות של קווין טראפ. סבסטיאן יונג בשער עצמי קבע 1:1, עד שהגיע מקסימיליאן ארנולד הצעיר והמצוין וכבש את ה-1:2 של וולפסבורג בדקה ה-79, וצלאב קדלץ איזן בדקה ה-85 וקבע את תוצאת המשחק על 2:2.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - הופנהיים 1:1
לברמן: אלחנדרו גאלבס (59), להופנהיים: רוברטו פירמינו (19)

שטוטגרט - קלן 2:0
לקלן: יויה אוסקו (22), אנתוני אוג'ה (33)

טין ידבאי שחקן לברקוזן. GettyImages
שער עצמי ושער לצד הנכון. ידבאי/GettyImages
אוהדי שטוטגרט עם שלט ענק. GettyImages
גם מפגן העידוד של הקהל לא עזר. אוהדי שטוטגרט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully