וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: ריקן ורפאלוב בבתים, דאבור ותמוז הודחו

ברוז' ניצחה 0:1 את גראסהופרס בדרבי הישראלים, 90 דק' לדאבור, 2:1 לפטרולול ותמוז בזאגרב, 90 דקות גם לריקן בציריך

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
90 דקות והדחה, מונס דאבור/GettyImages

במקביל להדחה הדרמטית של מכבי תל אביב מהליגה האירופית, נערכו הרבה מאוד משחקים במפעל וסיפקו כמה נציגים ישראלים בשלב הבתים. פאוק סלוניקי, עדיין ללא אייל גולסה, הביסה 0:4 את זימברו קישינב ומחקה את ההפסד מהמשחק הקודם. אבי ריקן וציריך סיימו ב-1:1 מול ספרטק טרנבה ועלו בזכות ניצחון החוץ, הקשר שיחק 90 דקות. גם טוטו תמוז השלים משחק מלא עם פטרולול אך הודח אחרי 2:1 מול דינמו זאגרב. ליאור רפאלוב הפצוע לא נכלל בסגל של קלאב ברוז', שניצחה 0:1 את גראסהופרס של מונס דאבור ועלתה על חשבונה לשלב הבא. החלוץ שיחק 90 דקות אך ייאלץ להתרכז בליגה השוויצרית. גם טוטנהאם, אינטר, ויאריאל וטורינו עלו לשלב הבתים, בעוד האל סיטי וליון הודחו מוקדם מהצפוי.

רובי בריידי שחקן האל סיטי חוגג. רויטרס
חגג מוקדם מדי, רובי בריידי מהאל/רויטרס

פאוק סלוניקי - זימברו קישינב 0:4 (1:4 בסיכום המשחקים)

אייל גולסה עדיין פצוע ולא שיחק במדי הקבוצה היוונית, שניצלה עד תום את הביתיות שלה והפכה את ה-1:0 במולדובה לניצחון גדול והעפלה לשלב הבתים. כבר אחרי 11 דקות פקונדו פריירה הארגנטינאי קבע שוויון בסיכום המשחקים והרגיע את האוהדים המקומיים. סטפנוס אטנאסיאדיס (45), רוברט מאק (79), ומרטן מרטנס (84) השלימו את המהפך בסטייל. פאוק הייתה בעונה שעברה בשלב הבתים, סיימה ללא הפסד בבית של מכבי חיפה והודחה לאחר מכן על ידי בנפיקה. העונה היא תקווה להמשיך רחוק יותר במפעל.

ציריך - ספרטק טרנבה 1:1 (2:4 בסיכום שני המשחקים)

שלושער של אמין שרמיטי סידר לציריך ניצחון חוץ 1:3 בסלובקיה והקל את המלאכה לקראת הגומלין בו השוויצרים אומנם לא ניצחו, אך לא הותירו סיכוי של ממש ליריבתם. אבי ריקן שחזר לעניינים בליגה, פתח בהרכב של השוויצרים ושיחק 90 דקות. יאסין צ'יקאווי הקשר הטוניסאי כבש לשוויצרים בדקה ה-48, ניקולס שפלאק רק מנע הפסד בדקה ה-90.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
הודח מוקדם. טוטו תמוז/GettyImages

קלאב ברוז' - גראסהופרס 0:1 (1:3 בסיכום המשחקים)

אחרי הצמד שכבש בגביע, מונס דאבור פתח בהרכב החרגולים אבל לא הצליח למצוא את הרשת ולסדר לקבוצתו מהפך ומקום בשלב הבתים. מי שכן יהיה שם הוא ליאור רפאלוב, שלא נכלל הערב בסגל בשל פציעה, אך צפוי להיות שחקן מפתח בקבוצה הבלגית בהמשך הדרך. ואסקז הספרדי כבש את שער הניצחון בדקה ה-62.

דינמו זאגרב - פטרולול 1:2 (2:5 בסיכום המשחקים)

טוטו תמוז, שלא מפסיק להבקיע בליגה הרומנית, פתח בהרכב פרטולו והשלים 90 דקות, אך הקרואטים העדיפים, שיצאו מהאצטדיון בפלוישט עם מקדמה משמעותית של 1:3, השלימו את העבודה בביתם. דיוז'ה קופ העלה את המארחים ליתרון ראשון בדקה ה-22, חואן אלבין השווה בדקה ה-59, אבל דומאגיו אנטוליץ' סידר לקרואטים ניצחון כפול עמוק בתוספת הזמן.

הארי קאן שחקן טוטנהאם. רויטרס
החמיץ פנדל אבל תיקן עם שער. הארי קיין/רויטרס

טוטנהאם - א.א.ק לימאסול 0:3 (1:5 בסיכום המשחקים)

אחרי המהפך הדרמטי וה-1:2 בקפריסין, התרנגולים שהגיעו למשחק הזה בכושר מצוין, השלימו את העבודה ללא בעיות בוויט הארט ליין ועלו לשלב הבתים. הארי קיין החמיץ פנדל כבר אחרי 14 דקות אך כיפר על זה עם שער ראשון ממש לפני ההפסקה אחרי שניצל בישול של פאוליניו. קשר נבחרת ברזיל כבש בעצמו את השני בדקה ה-49 ואנדי טאונסנד ניצל את הפנדל השני שקיבלה הקבוצה כדי להשלים ניצחון מוחץ.

משחקים נוספים: (המודגשת עלתה)

לוקומוטיב מוסקבה - אפולון לימסול 4:1

אומוניה ניקוסיה - דינמו מוסקבה 2:1

נפטצ'י באקו - פרטיזן בלגרד 2:1

קרסנודאר - ריאל סוסיאדד 0:3

אסטרה ג'ורג'ו - ליון 1:0

שחטיור סוליגורסק - פ.ס.וו איינדהובן 2:0

פיינורד - זוריה 3:4

סנט אטיין - קראבוקספור 0:1

טורינו - ספליט 0:1

ויאריאל - אסטנה 0:4

האל סיטי - לוקרן 1:2

בורוסיה מנשנגלדבאך - סראייבו 0:7

אינטר - סטריאנן 0:6

לגיה ורשה - אקטובה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully