וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'אבי אלונסו הגיע לסיכום עם באיירן מינכן

על פי התקשורת בספרד, קשר ריאל מדריד נמצא בדרך לקבוצה של פפ. אלופת אירופה מוכנה לוותר על השחקן תמורת סכום גבוה

צ'אבי אלונסו שחקן ריאל מדריד מול רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
יצטרף לגווארדיולה? אלונסו מול לבנדובסקי בעונה שעברה/רויטרס

זמן קצר אחרי שהודיע באופן רשמי על פרישה מנבחרת ספרד, צ'אבי אלונסו שוב חזר לכותרות עם ידיעה די מפתיעה שמתפרסמת בספרד: על פי דיווח בטלוויזיה הספרדית, קשר ריאל מדריד נמצא במו"מ מתקדם עם לא אחרת מאשר באיירן מינכן וכבר הגיע לסיכום עקרוני במועדון הבווארי.

על פי הדיווח ריאל לא תערים קשיים על העסקה, אך תדרוש סכום כסף משמעותי עבור השחקן שהפך לבורג מרכזי מאוד בקישור שלה מאז שהגיע לפני חמש עונות מליברפול. פפ גווארדיולה מאמן באיירן מחפש מחליף לטוני קרוס, שחתם הקיץ בריאל ואחרי הפציעה של חאבי מרטינס שמצטרפת לפציעה הממושכת של טיאגו אלקנטרה, הוא מחפש תחליף למרכז השדה שלו. המהלך החשאי הזה שחמק מתחת לרדאר של התקשורת, כבר קרם עור וגידים וצפוי להפוך להיות רשמי בשעות הקרובות.

צ'אבי אלונסו, שחקן נבחרת ספרד, מול שוער נבחרת צ'ילה, קלאודיו בראבו. רויטרס
יתרכז בריאל מדריד. אלונסו/רויטרס

כאמור, מוקדם יותר הערב הודיע קשרה הוותיק של ריאל מדריד על פרישה מנבחרת ספרד. קשרה בן ה-32 של ריאל מדריד, שהיה שותף כבר לזכייה ביורו 2008 ובהמשך שותף בכיר בזכיות במונדיאל 2010 ויורו 2012, החליט לחתום את הפרק שלו במדי לה רוחה ולהתרכז בקבוצה.

הקשר הבאסקי רשם 114 הופעות וכבש 16 שערים במדי נבחרת ספרד, כולל הפנדל בתבוסה 5:1 להולנד בפתיחת הטורניר. הוא נטל חלק בשלושה גביעי עולם, שתי אליפויות אירופה וגביע קונפדרציות אחד. משחקו האחרון של הקשר היה במונדיאל מול אוסטרליה. "החלק הכי קשה בקריירה הוא לדעת מתי לפרוש ולהגיש שלום. אני חושב שהזמן הזה הגיע עבורי", כך כתב אלונסו אחרי פרישתו.

אלונסו סבל בשנתיים האחרונות מפציעות רבות שמנעו ממנו ליצור רצף משחקים והמטרה שלו היא לנוח בתקופות המיועדות למשחקי הנבחרות כדי לעמוד לרשותו של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד. כזכור, הקשר חידש את חוזהו אצל הבלאנקוס בינואר האחרון עד 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully