וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' היורובאסקט: ישראל הפסידה לבולגריה 69:61

הנבחרת איבדה יתרון בן 17 נקודות והפסידה במשחק לפרוטוקול בלבד. נקודות האור: ליאור אליהו (16 נקודות) וג'ייק כהן (11), שסיפק בכורה טובה במדים הלאומיים

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. איגוד הכדורסל
מזל שזה היה משחק לפרוטוקול בלבד. פניני/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל סיימה הערב (רביעי) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015 בטעם חמצמץ משהו, כשהפסידה 69:61 לבולגריה החלשה במשחק "הבית" בקפריסין. כידוע, החבורה של ארז אדלשטיין הבטיחה העפלה לטורניר שייערך בקיץ הבא מהמקום הראשון עוד לפני המשחק, ועל אף חסרונם של עומרי כספי ודיאור פישר הוליכה ב-17 הפרש ברבע השלישי, אך נפילת מתח בלתי ברורה הובילה לקאמבק של הבולגרים, שחגגו ניצחון ראשון בקמפיין.

ליאור אליהו (16 נקודות) וג'ייק כהן (11), בהופעת בכורה מוצלחת, כבר הוליכו את הנבחרת ליתרון בן 17 נקודות ברבע השלישי. אלא ששם הכל נעצר. ברבע המכריע (24:9) ישראל משום מה קפאה, איבדה שלל כדורים, ורשמה הפסד שני בקמפיין. למזלה, היכולת המצוינת שגילתה לאורך מרבית משחקי המוקדמות, הפכה את ההפסד הזה לחסר משמעות. ביורובאסקט שייערך בקיץ הבא נקווה לראות את החבורה שחגגה וסיפקה כדורסל מצוין, ולא את זו של הערב.

שחקן נבחרת ישראל ג'ייק כהן. איגוד הכדורסל,
בכורה מוצלחת. ג'ייק כהן/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

ארז אדלשטיין העלה בחמישייה את גל מקל, יותם הלפרין, גיא פניני, ליאור אליהו ויניב גרין. אליהו קלע את ארבע הנקודות הראשונות של הנבחרת, אלא שאחוזים רעים מחוץ לקשת מנעו מישראל לבסס יתרון. רביב לימונד היה החילוף הראשון של אדלשטיין, אלכסנדר וזנקוב המוכשר צלף ובולגריה עלתה ל-11:14. ג'ייק כהן עלה מהספסל להופעת בכורה רשמית, צלף שלשה ממש על הבאזר וקבע 16:19 לישראל בסיום הרבע הראשון.

כהן המשיך לגלות יכולת טובה, וביחד עם אלישי כדיר עלתה הנבחרת ל-22:25. גם דגן יבזורי זכה לדקות וצלף שלשה כדי לקבוע 23:31, אך הבולגרים מיד צימקו ל-31:28. פניני, מקל וכדיר סיפקו דקות טובות, ונקודות של אליהו קבעו יתרון שיא של 28:41, וזו היתה גם תוצאת המחצית. אליהו הוביל את רשימת הקלעים עם 10 נקודות, כהן הוסיף 9 ב-5 דקות ולכדיר היו 5.

הרבע השלישי התחיל על מי מנוחות. מקל כבר קבע 30:47, בולגריה צימקה ל-47:34, הלפרין צלף מבחוץ את הנקודות הראשונות שלו, אך האורחת צימקה שוב, הפעם ל-52:43 עם העליה לרבע האחרון.

דאנק של דימיטר דימיטרוב צימק וג'אמפ של וזנקוב צימקו ל-52:49 בלבד, שמונה דקות לסיום. הלפרין עצר את המפולת עם שלשה חשובה, אך גם בולגריה צלפה שלשה משלה והשוותה ל-56:56. הקאמבק הושלם כשהבולגרים עלו ל-59:63, המשיכו לצלוף מבחוץ ללא הכרה והוליכו 61:66, שתיים וחצי דקות לסיום. סטנימיר מארינוב סגר עניין עם שלשה שקבעה את תוצאת הסיום - 61:69.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן נבחרת ישראל יניב גרין. איגוד הכדורסל,
רבע אחרון נורא של הנבחרת. גרין/איגוד הכדורסל

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: ליאור אליהו 17 (8 מ-11 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ג'ייק כהן 11 (5 ריבאונדים), גל מקל 7, 5 ריבאונדים, ו-4 אסיסטים, גיא פניני 6 (3 מ-9 מהשדה), 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, יותם הלפרין 6, ו-5 ריבאונדים, אלישי כדיר 5, יניב גרין 4, רביב לימונד 3, דגן יבזורי 3. ניצן חנוכי שותף (12 שניות) ולא קלע.

בלטו בבולגריה: אלכסנדר וזנקוב 20 ו-8 ריבאונדים, בוז'ידר אברמוב 14 (3 מ-3 ל-3), חריסטו זחרייב 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully