וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל' העולם בג'ודו: מוקי ומינקאווה הודחו בסיבוב ה-3

שגיא מוקי גבר על יריב קוריאני והפסיד לאלוף העולם לשעבר, קמילה מינקאווה נכנעה בקרב השני שלה ליריבה מונגולית

יומה השלישי של אליפות אירופה בג'ודו שנערכת בצ'ליאבינסק שברוסיה נפתח הבוקר (רביעי) עם שני נציגים נוספים למשלחת הישראלית - שגיא מוקי וקמילה מינקאווה - שגם הם לא הצליחו להתברג לשלבים המאוחרים בקטגוריות שלהם.

שגיא מוקי, ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
היפני היה גדול עליו. שגיא מוקי/יוסי ציפקיס

שנה אחרי שהייתה קרובה למדליה באליפות העולם הקודמת בברזיל, הפסידה מינקאווה כבר בקרב בשני שלה וסיימה את דרכה בתחרות היוקרתית. מינקאווה בת ה-23, ביתם של אב ברזילאי-יפני ואם קיבוצניקית לשעבר, פתחה את דרכה במשקל עד 57 ק"ג בקרב מול יומי צ'ה הקוריאנית אותו ניצחה, אבל יריבתה השנייה, המונגולית סומיה דורז'סורן, גברה עליה אחרי שהשיגה יוקו מוקדם וניצחה לבסוף באיפון שסיים את חלום המדליה שלה.

מוקי, שמתחרה במשקל עד 73 ק"ג, פתח טוב את יום התחרויות. אחרי שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני, גבר הג'ודוקא הישראלי על צ'אנגרים אן הקוריאני באיפון אחרי שלוש דקות וחצי. יריבו הבא היה היפני ריקי נקאיה, אלוף העולם מ-2011 ומדליסט הכסף מלונדון 2012, שהעפיל ישירות לסיבוב השלישי. מוקי שמר על קרב צמוד מול נקאיה, אך בסופו של דבר היפני זכה בווזארי שהכריע את הקרב לטובתו.

מאמנו אורן סמדג'ה אמר אחרי התחרות: "שגיא ספורטאי צעיר יחסית בבוגרים, בן 22, ומתקדם משנה לשנה ומגיע להישגים מכובדים ביותר. הוא קיבל הגרלה מאתגרת מאוד, נמשיך לחדד ולשפר ולהכין את שגיא ושאר ספורטאי הנבחרת שיצליחו להתמודד ולגבור גם על האתגרים על אלו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully