וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תציע למכבי חיפה לשתף רק אחד מהמושאלים בליגה

27.8.2014 / 8:05

בקבוצה יציעו את האפשרות לשתף את ריאן במחצית אחת ואת ריאן בשניה. גדיר מאוכזב שלא פתח: "לא רוצה לשמש כינור שני"

one

בבני סכנין היו מרוצים מאוד מהנצחון אמש (שלישי) על מכבי חיפה (0:2), כאשר את מירב המחמאות קיבל השוער מחמוד קנדיל שהציג יכולת מצויינת בין הקורות. בסכנין משוכנעים שלאור היכולת הפחות טובה של דני עמוס לאחרונה והעובדה שלאריאל הרוש אין עדיין קבוצה, קנדיל חייב להיות מזומן לנבחרת ואולי אף לשמש כשוער הראשון, ומקווים שאלי גוטמן אכן יזמן את השוער לקראת המשחק מול קפריסין.

"קנדיל הוא אולי השוער בכושר הכי טוב היום", אמר גורם בסכנין. "הוא כבר שנים שוער יציב בליגה וכרגע לא נראה שיש איזה שוער שעולה עליו. גם אם לא יהיה שוער ראשון הוא חייב להיות חלק מהסגל". מלבד קנדיל, גם המגן החדש איגור יובאנוביץ' הרשים בהופעת הבכורה שלו אך בסכנין מצננים נכון לעכשיו את ההתלהבות ובטוחים שיש לכל מערכי הקבוצה יש נקודות להשתפר בהן כדי להציג עונה טובה שתשחזר אפילו במעט את העונה הקודמת.

שוער בני סכנין מוחמד קנדיל. יוסי ציפקיס
"הוא כבר שנים שוער יציב בליגה וכרגע לא נראה שיש איזה שוער שעולה עליו". מחמוד קנדיל/יוסי ציפקיס

בקבוצה עסקו גם בשיחה בין גיא לוי למוחמד גדיר לפני המשחק, במהלכה אמר גדיר למאמן שאם הוא מתוכנן להיות שחקן מחליף לאורך העונה הוא יבקש לעזוב. "גדיר היה מאוכזב שלא פתח, והוא בהחלט לא רוצה להיות שחקן ספסל", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "הוא בחר בסכנין למרות הצעות מרעננה והפועל חיפה אבל הוא רוצה להוביל את הקבוצה ולא לשמש כינור שני".

למרות האכזבה של השחקן, בסכנין בטוחים שהעניין יסתדר וגדיר יישאר בקבוצה עד סוף העונה, כשגורמים בכירים בהנהלה כבר הבהירו לגדיר שאין כוונה לשחרר אותו לשום קבוצה אחרת. בסכנין יבקשו ממכבי חיפה אישור לשתף את גדיר ואיסמעיל ריאן גם במשחק הליגה בין הקבוצות, כשבמועדון אמרו שייתכן ותוצע לחיפה אף בקשה לשתף כל שחקן במשך מחצית או שחקן אחד בלבד למשך המשחק כולו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני בני סכנין חוגגים עם מוחמד גדיר. אדריאן הרבשטיין
"הוא בהחלט לא רוצה להיות שחקן ספסל". מוחמד גדיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully