וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: 0:2 מפתיע לבני סכנין על מכבי חיפה

איסמעיל ריאן ומוחמד גדיר, המושאלים ממכבי חיפה לסכנין, העניקו לקבוצתם הנוכחית ניצחון בעילוט. בניון, ראיוס ויתר שחקני ההתקפה של חיפה התקשו להכניע את קנדיל

one

עד שעות הצהריים המאוחרות בני סכנין לא ידעה אם תוכל לשתף את שני שחקניה המושאלים ממכבי חיפה, איסמעיל ריאן ומוחמד גדיר. למזלה, האישור מהירוקים הגיע ובחסות השניים היא השיגה הערב (שלישי) ניצחון 0:2 מפתיע בגביע הטוטו מול הקבוצה המסקרנת של אלכסנדר סטנוייביץ', שהפסידה לראשונה בקדנציה הקצרה של המאמן הסרבי. לפני המשחק חיפה קיוותה כי תוכל לחנוך הערב את אצטדיון סמי עופר, אך בסופו של דבר התארחה בעילוט בהתאם להחלטת ההתאחדות. כך, במקום להפוך את הערב לחגיגה, היא סיימה אותו עם כמה סימני שאלה.

סטנוייביץ' פתח בהרכב משני, ללא כמה שחקני מפתח וכולל השוער המחליף רון שושן, אך כבר בפתיחה שילם על כך. לאחר חמש דקות יאניס פאפאדופולוס, המצטיין בשורות סכנין, בישל לאיסמעיל ריאן את הראשון. חיפה לחצה וניסתה להשוות, אך הפגינה חוסר חדות בהתקפה ובעיקר נתקלה ביכולת טובה של שוער סכנין מחמוד קנדיל, שהדף פעם אחר פעם נסיונות של יוסי בניון, רובן ראיוס ועידן ורד.

גם במחצית השנייה הירוקים תקפו ואתגרו את קנדיל, אך בדקות מסוימות הורידו רגל מהדוושה ושוב נענשו, כשספגו בדקה ה-65 אחרי שער עצמי של עאיד חבשי. להפסד של חיפה, שכבר עלתה לשלב הבא, לא יהיו השלכות לקראת ההמשך בגביע הטוטו. סכנין, לעומתה, עשתה צעד גדול בדרך להעפלה לשלב הבא והיא ממוקמת כעת במקום השני בבית א' עם 5 נקודות אחרי שלושה משחקים.

יוסי בניון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא הצליח להכניע את קנדיל. בניון/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 5: גול! שער מפתיע של בני סכנין. פאפאדופולוס קיבל כדור באגף ימין והגביה כדור מדויק אל עבר ריאן. החלוץ המושאל שלח רגל וגלגל פנימה מול רון שושן. 0:1 לסכנין.

דקה 11: נסיון בעיטה ראשון של חיפה למסגרת. ג'אבר עטאא השתלט על כ-25 מטר מהשער ושיגר בעיטה למרכז השער. קנדיל קלט בלי בעיות.

דקה 13: חיפה השתלטה על מרכז השדה והתחילה לסכן את השער. ויאם עמאשה נשלח אל תוך הרחבה, הסתובב ובעט מזווית אלכסונית, קנדיל הדף.

דקה 25: גם רובן ראיוס, המצטיין של חיפה עד כה העונה, ניסה להכניע את קנדיל מרחוק, הקשר בעט מ-30 מטר כדור שעבר גבוה מעל המשקוף.

דקה 31: חיפה כמעט השוותה, הפעם בזכות שיתוף פעולה בין רובן ראיוס ליוסי בניון. הספרדי מצא את הקפטן בהגבהה מדויקת בתוך הרחבה, בניון המשיך מהאוויר ברגל ימין, אך קנדיל הדף.

דקה 38: עוד החמצה של מכבי חיפה. ראיוס, שוב הוא, מצא במסירת עומק שטוחה את עידן ורד חופשי בתוך הרחבה, אך החלוץ התמהמה, ניסה לעבור את קנדיל ואיבד.

דקה 52: החמצה גדולה של בויוביץ'. גנאים ניסה לבעוט מקצה הרחבה, הכדור ניתז לעברו של החלוץ, אך מול שושן הוא בעט הרחק מהקורה.

דקה 65: גול! סכנין בדרך לניצחון מפתיע בחסות המושאלים ממכבי חיפה, שקיבלו אישור לשחק רק היום. אחרי שריאן כבש את הראשון, גדיר הפעיל לחץ על חבשי וזה כבש לשערו הוא. 0:2 לסכנין.

דקה 83: חן עזרא המחליף בעט מתוך הרחבה כדור חזק, קנדיל הגיב היטב והרחיק את הסכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בני סכנין חוגגים עם מוחמד גדיר. אדריאן הרבשטיין
יופי של ניצחון. שחקני סכנין חוגגים עם גדיר/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן (מוחמד זבידאת, 63), עלא אבו סלאח, אברהם פאס, איגור יובאנוביץ?, חאלד חלאיילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס (אחמד אבו נהייה, 84), חאמד גנאים (מאמון אגבריה, 90), איסמעיל ריאן (מוחמד גדיר, 46), מילאן בויוביץ? (פיראס מוגרבי, 60).

מכבי חיפה: רון שושן, מתן אוחיון, איאד חבשי, אדין צוצאליץ' (דקל קינן, 46), שמואל שיימן, ג'אבר עטאא (גוסטבו בוקולי, 46), רובן ראיוס (עדי קונסטנטינוס, 68), יוסי בניון (חן עזרא, 59), מוחמד כליבאת, עידן ורד (אלון תורג'מן, 46), ויאם עמאשה.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפסד ראשון. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין
גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מרוצה. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה עם שלט נגד יונה יהב ראש עיריית חיפה. אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה מחו נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully