וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא חשבנו לפטר את אוסקר גרסיה ולא שמחנו כשעזב"

גורם במכבי תל אביב התייחס לזעזוע המקצועי. פריצה: "אוסקר עזב גם בגלל סיבות מקצועיות". אייסטרן יצא עם הקבוצה ללרנקה והתקבל בחום על ידי האוהדים: "הגעתי כדי לעצור את הטילים"

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

לאחר היממה הסוערת שעברה על המועדון, מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) ללרנקה לקראת משחק הגומלין מול אסטרס טריפוליס היוונית במסגרת פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. האלופה הישראלית מקווה למחוק את ההפסד 2:0 מהמשחק בשבוע שעבר ביוון, אבל במועדון עדיין עסוקים בזעזוע המקצועי. המאמן אוסקר גרסיה עזב בעקבות חששו מהמצב הביטחוני ובמקומו מונה פאקו אייסטרן.

"לא חשבנו לפטר את אוסקר גרסיה ולא שמחנו כשהוא עזב", אמרו הבוקר במכבי תל אביב עם הנחיתה בלרנקה. "זה יהיה עוול לומר את זה ומי שמתבטא כך חוטא לאמת. מבחינת מכבי תל אביב, אוסקר היה רצוי כאן ללא קשר לתוצאות שהושגו הקיץ באירופה. לא הבאנו אותו כדי להעפיל לליגת האלופות, אלא כדי לקחת אליפות שלישית ברציפות".

על הסיבות שהביאו את ג'ורדי קרויף לבחור דווקא בפאקו אייסטרן, אמרו במועדון: "ראשית, זו לא תקופה שהמאמנים פנויים ואתה יכול לבחור מבין כל המאמנים בשוק. מעבר לכך, מדובר באדם שנכנס לעבודה בשיא המרץ מההתחלה וכמעט שאין לו קשיי התאקלמות. יש לו הרבה ניסיון, גם אם לא מדובר במאמן ראשי, אבל הוא התנסה בעבודה במקומות מאוד נחשבים. יש לו אנרגיות והשחקנים ירגישו בכך".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן עם אוהדים בלרנקה. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
מתרגל לצהוב. פאקו אייסטרן/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

המאמן החדש נחת בישראל לפנות בוקר ויצא גם הוא עם הקבוצה לקפריסין. אייסטרן ככל הנראה לא ינהל את המשחק, כאשר מי שיעביר את האימון המסכם הערב הוא עוזר המאמן העוזב פראן סאנצ'ס. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יישב על ספסל הקבוצה במהלך המשחק.

אייסטרן אמר הבוקר לאחר נחיתתו בלרנקה: "אני מתרגש להגיע למכבי ומרגיש מצוין עם ההגעה לישראל. תמיד כיף להגיע למקום חדש ואני מצפה לאתגר. הגעתי כדי לעצור את הטילים...".

יחד עם אייסטרן נחתו שני עוזרי המאמן החדשים. מדובר בחוסה ויילה (47) ודויד קאנדה (44). השניים עבדו עם אייסטרן באסטויאנדס טקוס המקסיקנית. כפי שפורסם אתמול, לצדם ימשיך מאמן הכושר חואן טוריחו, שאיתו יש לאייסטרן היכרות מוקדמת מהימים בוולנסיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ורדי קרויף, מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. מגד גוזני
מאמן ליום אחד. קרויף/מגד גוזני

בינתיים, החלוץ ראדה פריצה העניק ראיון לתקשורת השבדית ודיבר על עזיבת אוסקר גרסיה: "הוא הסביר שיש מכלול סיבות שחלקן קשורת לכדורגל. אני לא חושב שהוא פחד, אבל ברור שהמצב פה לא כיף כמו שהיה". כשנשאל על ידי הכתבים הישראלים בשדה התעופה בלרנקה האם אוסקר עזב בגלל המצב או בגלל סיבות מקצועיות, ענה: "אני חושב שזה היה משתי הסיבות".

על המצב אמר: "אין סכנה לחיינו והחיים ממשיכים כרגיל. המשפחה שלי בילתה כאן חמישה שבועות כשהכול התחיל והם לקחו את זה בצורה טובה. אשתי והילדים לא פחדו במיוחד. יש ערים בישראל בהן המצב גרוע מאשר בתל אביב. טילים לא פגעו כאן למרות שהיו הרבה אזעקות. ראיתי כמה יירוטים ואני חייב להודות שלא פחדתי אפילו לרגע".

השבדי התייחס לעתידו וסיכם: "יש לי עוד שנה לחוזה ואחר כך נראה. הרעיון הוא שהמשפחה שלי תגיע לבקר ואני אסע לשבדיה מתי שאוכל".

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מפחד. פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully