וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דומיניק מגוויר חתם לעונה אחת

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד האמריקאי (29, 2.06), בעל ניסיון רב ב-NBA, ישלים את הסגל של דן שמיר

הפועל אילת החתימה הבוקר (רביעי) את הפורוורד האמריקאי דומיניק מגוויר לעונה אחת, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט. במגוויר היו מעוניינות מספר קבוצות בליגת העל שניהלו עמו מגעים, אך לבסוף העדיף השחקן להגיע לקבוצה של דן שמיר, שתהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ ליבשת אמריקה.

מגווייר (29, 2.06) הוא בוגר מכללת פרזנו סטייט משנת 2007, שנבחר בדראפט באותה שנה במקום ה-47 על ידי וושינגטון. בעונת 2007/8 שיחק 70 משחקים במדי הוויזארדס ורשם 1.3 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע. בעונה שלאחר מכן השתדרג מעמדו, הפורוורד שיחק 78 משחקים ורשם 4.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע. אחרי 36 משחקים בעונת 2009/10 הוא נשלח לסקרמנטו, אך שיחק תשעה משחקים בלבד ונפצע.

ג'וש סלבי, ממפיס, מול דומיניק מגווייר, טורונטו. AP
שניהם בליגת העל העונה. מגוויר מול סלבי/AP

בעונת 2010/11 חתם בשארלוט, שותף ב-52 משחקים ורשם 3.3 נקודות ו-3.8 ריבאונדים, והמשיך במסע לאחר מכן בגולדן סטייט בה רשם ב-63 משחקים 3.6 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע. את עונת 2012/13 העביר בין שלוש קבוצות, הוא פתח בטורונטו, אחרי 15 משחקים שוחרר ועבר לניו אורלינס בה שיחק תשעה משחקים ואת העונה סיים בשני משחקים באינדיאנה. את העונה שעברה פתח בסנטה קרוז מליגת הפיתוח בה רשם 13.3 נקודות ו-9.5 ריבאונדים בממוצע, וסיים אותה בטולסה מליגת הפיתוח. לאחרונה שיחק בליגה בונצואלה.

שמו של מגווייר עלה לכותרות במהלך הקיץ האחרון בארצות הברית כשאחיו ג'אמל נרצח בחודש יוני האחרון. על פי משטרת צ'ולה ויסטה, אדם לא מזוהה פתח את דלת דירתו של מגווייר הצעיר, ששיחק בליגה במקסיקו, ופתח באש שהרגה אותו בזמן שהוא ישב על הספה כשבתו בת ה-5 ישנה בחדר ליד.

מלבד מגוויר, הסגל של דן שמיר כולל נכון לעכשיו את האמריקאים שון אוונס, קאליף וויאט וקווין פאלמר, שממשיך עונה נוספת, ואת הישראלים ניב ברקוביץ, אפיק ניסים, אלישי כדיר ועמית שמחון, שהצטרף הקיץ. כמו כן כולל הסגל את הפורוורד המתאזרח פלין קליימן שחוזר מחצי עונת השאלה בגליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully