וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג'ורדן טיילור סיכם עקרונית

26.8.2014 / 23:24

הרכז המצוין (25, 1.85), ששיחק בשנתיים האחרונות ברומא, הגיע להבנות עם חולון וצפוי להשלים את הסגל. צפו בביצועיו

ג'ורדן טיילור במדי מכללת ויסקונסין. AP
חולון בדרך להחתמה מרשימה. טיילור/AP

הפועל חולון קרובה לצרף את הרכז האמריקאי ג'ורדן טיילור ששיחק בשנתיים האחרונות ברומא האיטלקית. הקבוצה הגיעה כבר אתמול (שני) להבנות על רוב תנאיו של השחקן, אך אז הודיעו נציגיו לחולון כי הוא שוקל הצעה ללכת למחנה הסופי של אחת מקבוצות ה-NBA. לפי חלק מאנשי חולון, ההצעה של הרכז מארצות הברית לא נמצאת על הפרק נכון לעכשיו, והוא צפוי להצטרף לחולון בימים הקרובים.

טיילור (25, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת ויסקונסין משנת 2012 כשבשנתו האחרונה במכללה רשם 14.8 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר שהרשים במחנה הקדם דראפט בפורטסמות' נבחן בליגת הקיץ במדי אטלנטה אך היה פושר. בקיץ 2012 חתם ברומא על חוזה לשנתיים ורשם בשנתו הראשונה 11.5 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בממוצע. טיילור המשיך ברומה גם בעונה האחרונה ורשם 11.2 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים בממוצע בליגה ו-10.9 נקודות ו-3.3 אסיסטים בממוצע ביורוקאפ.

הסגל של אלעד חסין בחולון כולל את הזרים וויל קולמן וטוני קרוקר שהצטרפו הקיץ ולורנס באוורס שממשיך עונה נוספת. בגזרה הישראלית החתימה חולון הקיץ את יועד בית יוסף ושון דניאל, ששב לקבוצה אחרי עונה בליגה הלאומית והם מצטרפים לשלומי הרוש, גוני יזרעאלי, נאור שרון והמתאזרח אייזיק רוזפלט שממשיכים עונה נוספת.

צפו בביצועיו של טיילור במכללת ויסקונסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully