וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "המצב הביטחוני? אני מוטרד מבעיות אחרות"

אכזבה במכבי חיפה בעקבות ההפסד לסכנין, המאמן: "שיחקנו רע". גדיר זעם על הצבתו כמחליף: "אם זה ככה, אבקש לעזוב"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי חיפה ספגה הערב (שלישי) הפסד ראשון בעידן אלכסנדר סטנוייביץ', 2:0 לבני סכנין במסגרת גביע הטוטו. הירוקים אישרו ברגע האחרון לשני המושאלים שלה, מוחמד גדיר ואיסמעיל ריאן, לשחק במדי סכנין, ואלה גמלו להם בשני שערים בדקות 5 ו-65. סטנוייביץ' העלה הרכב מרובה מחליפים, הושיב את מוחמדו אידריסו ודקל קינן על הספסל והעניק אשראי לרון שושן בין הקורות. למזלו, להפסד לא תהיה השפעה על המשך הדרך בגביע הטוטו, שם הירוקים צועדים בבטחה במקום הראשון בבית א'. סכנין סיפקה כדורגל נאה והראתה סימנים מעודדים לקראת פתיחת העונה בליגת העל.

מושאלי מכבי חיפה העניקו לסכנין ניצחון 0:2 בגביע הטוטו

גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עדיין מחפש את החיבור. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

"היינו רעים לאורך כל המשחק, אמנם הגענו למצבים, אבל החמצנו", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. "הם כבשו אחרי טעות שלנו, אבל בסדר. זה משחק שאפשר ללמוד ממנו לקראת ההמשך. אני מקווה שנתחיל את הליגה השבוע. אנחנו יכולים ללמוד מכל משחק וזה חשוב לנו. מכל משחקים לומדים משהו חדש. עכשיו יש לי תמונה ברורה יותר לקראת תחילת העונה".

סטנוייביץ' התייחס לעזיבה של עמיתו ממכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, בעקבות המצב הביטחוני: "לא אדבר עליו. אני מרגיש טוב, יש לי יותר מדי בעיות מכדי להיות מוטרד מהמצב הביטחוני".

מן העבר השני, התרחשה דרמה קטנה לפני המשחק לעיני כל השחקנים. המאמן גיא לוי הודיע לגדיר כי הוא לא פותח בהרכב ואמר לו: "אני מאמין בך ויודע שיש לך אופי לשנות את המשחק כמחליף". גדיר לא אהב את ההחלטה וענה ללוי: "לא תמיד אוכל להיכנס כמחליף, אם זה יהיה ככה כל העונה תגיד לי ואבקש ללכת". שחקנים בקבוצה היו המומים מהתקרית לפני המשחק, אך מקווים כי היכולת הטובה של החלוץ והשער שכבש במחצית השנייה ירגיעו את הרוחות.

גיא לוי לא התייחס לתקרית בסיום ואמר כי "הקבוצה שלנו עשתה שינויים ואנחנו מחפשים את החיבור. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו צריכים לעבוד וזמן העבודה קשה. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד".

על גדיר וריאן, שכבשו את שערי הניצחון, הוסיף לוי: "במדינה שלנו, במצב הנוכחי אי אפשר לתכנן שעה קדימה. כבר הזיזו משחקים כל כך הרבה פעמים, אז אנחנו לא חושבים מעבר ליום החופש שיש לשחקנים מחר. מכבי חיפה זו אגודה רצינית, אני לא חושב ששחקן זה או אחר אמור לשנות להם כל כך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איסמעיל ריאן בני סכנין חוגג שער עידן ורד מכבי חיפה מאוכזב. one
"הוא לא אמור לשנות". ריאן/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully