וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "נראה מחויבות ונחישות גם במשחק האחרון"

26.8.2014 / 18:50

נבחרת ישראל מסיימת את המוקדמות במשחק לפרוטוקול מול בולגריה (ד', 19:00, ער' 1). המאמן: "רוצים לגמור את זה יפה"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
לא מתכוון להוריד רגל מהגז. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תסיים מחר (רביעי) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה כשתארח את נבחרת בולגריה בלרנקה (19:00, שידור ישיר בערוץ 1). שחקני הנבחרת חזרו הערב להתאמן לאחר שקיבלו יום חופש לאחר הניצחון על הולנד וההעפלה לאליפות אירופה בשנה הבאה. חלק מהשחקנים ניצלו את המשחק על מנת לנוח בלרנקה, גל מקל טס לתצוגת אופנה בישראל ושב לאי בשעות הערב ואילו עומרי כספי ודיאור פישר שוחררו מהסגל למשחק וחזרו לישראל. מי שיתלבשו במקומם למשחק הם ג'ייק כהן, שיערוך בכורה רשמית בסגל, ואפיק ניסים, שלא נרשם בניצחון על הולנד.

ישראל כבר הבטיחה את המקום הראשון בבית בעקבות הניצחון על הולנד, והמשחק נגד הבולגרים לא ייחשב גם בחישוב המאזן הסופי לצורך קביעת הדרגים להגרלת אליפות אירופה בשנה הבאה. חלק מהמטרות של הנבחרת יהיו סטטיסטיות, כשגל מקל ירצה לשמור על מקומו הראשון בטבלת מלך האסיסטים במוקדמות עם שבעה בממוצע למשחק, והנבחרת תרצה אולי אף לעלות למקום הראשון בטבלת הנקודות, כשנכון לעכשיו היא קולעת 85.2 נקודות בממוצע למשחק.

"לאורך כל הדרך מהמשחק הראשון עד המשחק האחרון ניסינו לשדר מחויבות, נחישות, כל התקפה הייתה חשובה עבורנו", אמר ארז אדלשטיין לקראת המשחק. "נעבור את זה גם במשחק האחרון, למרות שאין לו משמעות מבחינת הטבלה, אבל זה נבחרת ישראל ואנחנו עשינו קמפיין יפה ורוצים לגמור את זה יפה. רוצים להמשיך באותה הדרך שעשינו עד היום שכולם אוהבים ומפרגנים".

זה קמפיין שמשוחק ראשון ורביעי, שמונה שחקנים יכולים להתאושש מיום ליום, ומחר זה הזדמנות לחלק את הדקות קצת אחרת, הרכבים אחרים, דברים אחרים. יש מספיק חבר'ה טובים ומנוסים שצריכים לעשות את העבודה".

שחקן נבחרת ישראל גל מקל. יוסי ציפקיס
יישאר מלך האסיסטים? מקל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully