וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהוד-מונוסון חוזרת למפה: ענף הספורט מוקם מחדש

העיר שבה שיחקה קבוצת הכדורגל המיתולוגית משנות ה-70 וה-80 מקימה את ענף הספורט מחדש. עופר טלקר יוביל את פרויקט הכדורגל, עדני דגן את הכדורסל

עופר טלקר מאמן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
יוביל את אקדמיית הכדורגל. עופר טלקר/נמרוד סונדרס

זוכרים את הפועל יהוד המיתולוגית? הקבוצה הצנועה שהפכה לשם דבר בשנות ה-70 וה-80, ואף זכתה בגביע המדינה, והצמיחה כוכבי על מקומיים כמו אריה חביב ושלום רוקבן, מגדלת בימים אלה את דור העתיד.

לפני מספר חודשים, כחלק ממהלך שמובילה ראש העיר עו"ד יעלה מקליס, שנבחרה לתפקיד לפני כתשעה חודשים, הוחתמו במסגרת העירייה שני אנשי מקצוע ומאמנים בכירים, עופר טלקר לכדורגל ועדני דגן לכדורסל, להוביל את אקדמיות הכדורגל והכדורסל בעיר, ולהנחיל לילדים ובני הנוער את רזי המשחק. במהלך הקיץ השתתפו מאות ילדים בפעילויות במסגרת קייטנות הספורט – ובימים אלה ממש מתבצע הרישום לאקדמיות הספורט. באירוע פתיחת העונה נכחו 250 ילדים והצפי הוא שעם פתיחת שנת הלימודים יצטרפו עשרות ילדים נוספים.

עופר טלקר: "אהבתי את הגישה והמחויבות של ראש העיר לספורט ולבני הנוער. הרעיון לרכז את כל הפעילויות תחת מעטפת עירונית מאורגנת הוא מצוין – ואנו מבטיחים להורים ולילדים להשקיע את כל המשאבים הכספיים בילדים עצמם במטרה לקדם אותם ולהוביל להישגים. הפועל יהוד הייתה אימפריה גדולה בכדורגל הישראלי ובהחלט יש לנו לאן לשאוף".

עדני דגן: ?מפגישתי הראשונה עם ראש העיר הבנתי את המחויבות שלה לספורט והרצון להעלות את הספורט בעיר ליגה. מצד אחד ספורט להמונים, מצד שני- חינוך למקצוענות דרך הספורט. הדבר כבש את לבי, ואני בטוח שבמהלך שעשיתי בחרתי נכון, כיוון שההתלהבות של ראש העיר מדביקה את כולנו, ואני בטוח שהעברת הספורט לחסות תחת כנפי העירייה הוא מהלך שיצליח, ובגדול?.

שלשום, במסגרת דיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי, נדחו כל טענות העמותה לקידום הספורט, שניהלה את הספורט בעיר עד לפני מספר חודשים. במהלך הדיון אף התבטא השופט כלפי עורך הדין של העמותה: "אתה לא צריך לקבל מהעירייה שום דבר". ולגבי העתירה: "אין כאן כלום". עוד נקבע בפסק הדין כי העמותה "לא ביקשה כלל להשתלב בפעילויות הספורט במתקני העירייה", ולכן אין לה זכות להשתלב כיום בפעילויות כלשהן ביחס לעונה הבאה. בית המשפט פסק הוצאות משמעותיות בשיעור של 30,000 שקל לחובת העמותה. העירייה יוצגה על-ידי עורכי הדין בועז נוה ודליה בושינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully