וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וילמוטס: "מסכים לדחיית המשחק נגד ישראל"

26.8.2014 / 14:33

מאמן נבחרת בלגיה תומך בהצעה הישראלית להעביר את המשחק ל-30 במרץ 2015. אופ"א אמורה להחליט תוך זמן קצר

מאמן נבחרת בלגיה מארק וילמוטס מול ארה"ב. רויטרס
אוהב ישראל. וילמוטס/רויטרס

מאמצי ישראל לדחות את משחק הנבחרת נגד בלגיה קיבלו דחיפה ממקום לא צפוי. המאמן הבלגי מארק וילמוטס הודיע שהוא מסכים לדחייה: "קודם כל שתי ההתאחדויות צריכות לסכם", אמר וילמוטס לעיתון בלגי. "אני אמרתי כן להצעה הישראלית ואנחנו מחכים להחלטת אופ"א ביום שלישי והכול גם תלוי בזכויות שידור ועניינים אחרים. אנחנו מוכנים לכל תרחיש ואנחנו חייבים להיות כי המשחק נקבע לעוד שבועיים".

כידוע, אופ"א לא מאשרת כרגע את קיום המשחק בישראל לאור המצב הביטחוני. בהתאחדות לכדורגל הפעילו לחצים גדולים למנוע את העברת המשחק לקפריסין כאשר היו"ר לשעבר אבי לוזון נפגש לאחרונה בקרדיף עם אנשי ההתאחדות הבלגית ושכנע אותם להמתין עד סוף אוגוסט להחלטה לגבי קיום המשחק. מכיוון שהמצב לא השתפר, בהתאחדות הציעו לבלגים לדחות את המשחק לחודש מרץ 2015, בתקווה שהמצב יאפשר עד אז לשחק בישראל.

כלומר, כרגע עומדות על הפרק שתי אופציות: קיום המשחק כמתוכנן בתשעה בסטפמבר, ככל הנראה בקפריסין, או דחייה ל-30 במרץ 2015, מה שיחייב כנראה את ישראל לדחות גם את משחק הידידות מול אלופת העולם גרמניה בחיפה חמישה ימים לפני כן.

הבלגים לא החזירו תשובה רשמית, אך העובדה שהמאמן וילמוטס לא מתנגד לדחייה אמורה לשחק לטובת ישראל. בכל מקרה, אופ"א אמורה לפרסם את ההחלטה בקרוב. ראוי להדגיש שכל דחייה של המשחק חייבת אישור אופ"א ללא קשר להסכמת ההתאחדויות.

בהתאחדות מנסים להזיז את מועד המשחק נגד בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully