וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: אוליבייה ז'ירו עלול להיעדר שלושה חודשים

חשש בארסנל שהצרפתי שבר את הקרסול. ונגר מחפש חלוץ בדחיפות: רמי, וולבק ואטו מועמדים. פודולסקי עשוי להישאר?

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
חגג ואז נפצע. ז'ירו/רויטרס

אוליבייה ז'ירו עלול להיעדר שלושה חודשים מהמגרשים בגלל שבר בקרסול. החלוץ הצרפתי נפצע בשניות האחרונות של משחק החוץ מול אברטון (2:2), קצת אחרי שכבש את שער השוויון הדרמטי. בארסנל חוששים שהצילום יאמת שאכן מדובר בשבר. במידה וז'ירו ייעדר תקופה ארוכה, ארסן ונגר ישקול לצרף חלוץ לפני סגירת חלון ההעברות. בין המועמדים: לוק רמי הצרפתי מק.פ.ר, שמחזיק בסעיף שחרור בגובה שמונה מיליון ליש"ט, סמואל אטו ודני וולבק, כאשר גם אלסיו צ'רצ'י מטורינו הוזכור כמועמד. על פי הערכות אחרות, לוקאס פודולסקי, שהיה מועמד לעזוב, יישאר לפחות עד ינואר.

רמי, שמעברו לליברפול בקיץ נפל בגלל כישלון בבדיקות הרפואיות, נחשב למועמד המוביל, אבל שכרו - 90 אלף ליש"ט בשבוע - מהווה מכשול. פודולסקי ניהל בתקופה האחרונה מגעים עם וולפסבורג ויובנטוס והיה אמור להימכר תמורת 11 מיליון ליש"ט. העסקה ככל הנראה תתעכב עד שארסנל תרכוש חלוץ נוסף. עם זאת, פודולסקי העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם כיתוב שמרמז שכבר השלים עם העזיבה: "אדם חייב לדעת לנצל את ההזדמנויות שניתנות לו".

הפציעה מגיעה דווקא לאחר פתיחת העונה הטובה של הצרפתי. לאחר המשחק נגד אברטון יצא ונגר להגנת החלוץ ועקץ את הפרשן גארי ליניקר שטען שז'ירו לא יכול להבקיע 25 שערי ליגה: "איך אתם בטוחים שהוא לא יעשה את זה? מה שהוא הראה אחרי שנכנס היה מאוד משכנע. הוא משתפר משנה לשנה ואני לא פוסל שיבקיע 25 שערים. כל היריבות שלנו מחפשות חלוץ ואף אחת לא מצאה משהו פנוי וטוב ממה שיש לה".

מי יחליף אותו בארסנל? כל הדיווחים משוק ההעברות

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully