וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור חג'ג' יפתח את האימונים במכבי ראשון לציון

25.8.2014 / 17:48

הרכז הותיק זומן לאימונים, לאחר שנשקלה אפשרות לשלם את שכרו מבלי שיהיה חלק מהסגל. קורנליוס ופרבר הצטרפו לסגל

שחקן מכבי ראשון לציון דרור חג'ג'. מגד גוזני
פניית פרסה. דרור חג'ג'/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון תפתח מחר (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2014/15 עם המאמן החדש שרון דרוקר ועוזרו שמוליק ברנר. מהאימון ייעדר שחקן נבחרת ישראל ניצן חנוכי ושלושת הזרים שכבר חתמו בקבוצה, ג'רמיס סמית', ששיחק בעבר במכבי חיפה, ג'קי קרמייקל וג'רי סמית'. דרוקר ממשיך לחפש גארד נוסף שיסגור את הסגל כדי להעמיד קבוצה אטרקטיבית בעיר היין.

מי שהוזמן לאימון הפתיחה הוא הרכז בן ה-35 דרור חג'ג', שעד לסוף השבוע האחרון היה נראה כי יחסיו עם הקבוצה יובילו אותו אל מחוץ למועדון. מאמצע העונה שעברה החלו דקות המשחק של הרכז, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, לרדת ובעשרת המשחקים האחרונים הוא לא שותף לדקה. בתחילה בראשון לציון ניסו למצוא קבוצה שתקלוט אותו, וכשלא הצליחו לעשות זאת, העבירו מסר כי לא פוסלים אפשרות לשלם לו את שכרו מבלי שיופיע לאימונים ולמשחקים. במהלך סוף השבוע האחרון נערכה שיחה בין הצדדים והוחלט כי חג'ג' יפתח את האימונים בקבוצה, ובשלב זה הוא בתוכניות של הכתומים.

מלבד שלושת הזרים, חנוכי וחג'ג' מונה הסגל של דרוקר את שון דאוסן, שחקן הסגל הרחב של נבחרת ישראל, המתאזרח טוני יאנגר והסנטר איגור נסטרנקו. ראשון לציון צירפה ארבעה שחקנים צעירים לסגל, בוגרי מחלקת הנוער של המועדון: רום קורנליוס, בנו של שחקן העבר גרג קורנליוס, שרשם אשתקד 8.3 נקודות בממוצע באליצור יבנה מהלאומית, גיא פרבר שקלע 6 נקודות בממוצע במכבי באר יעקב ושני שחקנים ששיחקו אשתקד בנוער של הכתומים חן כלפון ותור שרעבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully