וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ביטלה יום חופשי: "רוצים לחולל מהפך"

25.8.2014 / 16:44

השחקנים והצוות החליטו לתאם אימון ביום מנוחה: "זה מראה כמה כולם רוצים לשנות". וגם: ההכנה החריגה לשחקני טריפוליס

צילום ועריכה: קובי אליהו

הצוות המקצועי במכבי תל אביב לא מסתפק בצפייה במשחק המוקלט מול אסטרס טריפוליס יחד עם השחקנים. בצעד חריג, השחקנים קיבלו אתמול דיסק און קי אישי ובו המשחק מול היוונים וגם קטעים ערוכים שמטרתם להתמקד בנקודות מסויימות שהיו פחות טובות מבחינת הצהובים במשחק. לשחקנים גם נאמר שאם יש להם שאלות על דברים שנראים תוך כדי המשחק, הם יכולים לטלפן לאנשי הצוות או לפנות באימון ולבקש הסברים.

גם לפני המשחק הראשון קיבל כל שחקן דיסק און קי ובו המשחקים של אסטרס מול מיינץ הגרמנית. אז, זה לא עזר להשיג תוצאה טובה בטריפוליס. במכבי מקווים שלמידת הקבוצה הפעם ואחרי המשחק הראשון תסייע לעשות את מה שנראה כרגע כבלתי אפשרי, לנצח בהפרש שערים שיספיק לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בקרית שלום מדגישים כי קיימת רצינות ודריכות שיא לקראת משחק הגומלין ביום חמישי. מחר היה אמור להיות יום מנוחה, אבל השחקנים שוחחו בינם לבין עצמם ומאוחר יותר עם הצוות המקצועי וביחד החליטו לבטל את היום החופשי ולקיים מחר אימון בוקר. "זה מלמד עד כמה כולם חושבים על המשחק ורוצים לחולל את המהפך", העיד אחד השחקנים. מכבי תמריא ברביעי מוקדם בבוקר לקפריסין בלוויית עשרות אוהדים. המשחק יתקיים גם הפעם באיצטדיון אנטוניוס פאפאדופולוס בלרנקה.

בתוך כך, מכבי תל אביב השיקה מותג בירה חדש בשיתוף המבשלה ביתית ג'מס. למטה מחכה לכם תמונה של המוצר החדש.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מראים רצינות. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully