וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מיכל אפשטיין הודיעה על פרישה

25.8.2014 / 15:39

הפורוורדית בת ה-33 החליטה לפרוש אחרי הזכייה בגביע המדינה עם רמלה בשנה שעברה: "מקצוע תובעני אך מאוד מתגמל"

שחקנית נבחרת ישראל מיכל אפשטיין הודיעה אתמול (ראשון) על פרישתה מכדורסל מקצועני. הפורוורדית, שזכתה לאורך הקריירה באליפויות ובגביעי מדינה, כשהאחרון שביניהם בעונה שעברה עם אליצור רמלה, החליטה לסיים את קריירת המשחק בגיל 33. השחקנית עברה בתחנות רבות בכדורסל הישראלי, החל מגיל 15 שפתחה בקריירה באליצור חולון, וכן שיחקה במכללת פרובידנס במשך 3 עונות. היא השתתפה כמעט בכל קמפייני נבחרת ישראל במוקדמות ואליפויות אירופה.

קטיה לויצקי (מימין), מיכל אפשטיין שחקניות אליצור רמלה מקבלות את גביע המדינה מידי השרה לימור לבנת. ברני ארדוב
אקורד הסיום שלה. מיכל אפשטיין והגביע/ברני ארדוב

"התחלתי את דרכי בכדורסל בהיותי נערה צעירה", אמרה אפשטיין בהודעה לעיתונות, "לראשונה, כששיחקתי במדי נבחרת הקדטיות ידעתי שאני רוצה להיות שחקנית מקצוענית. מדובר במקצוע תובעני אך מאוד מתגמל. אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לעסוק במקצוע שאני אוהבת ושהביא למקסום כלל יכולותיי. אני מודה לשותפיי לאורך כל הדרך ולאהדה הרבה שקיבלתי מהקהל לאורך השנים. לצערי, החשיפה והבולטות לכדורסל נשים היו מועטות, דבר שהזיק לתדמית ולרצון לשאוף קדימה".

מאמן נבחרת ישראל, עדן ענבר הוסיף: "הייתה לי זכות גדולה לאמן את מיכל הן בעונות האחרונות ברמלה והן בקיץ האחרון בנבחרת ישראל ונהניתי הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. היחסים בינינו על המגרש הובילו לחברות אמיתית מחוצה לו. בהכירי את מיכל אין לי ספק שהיא תצליח בכל אשר תפנה ואני מכל הלב מאחל לה שעתידה המקצועי יהא מוצלח ומלא חוויות כמו הקריירה הארוכה והמופלאה שלה כשחקנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully