וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבוסות לישראל ישאירו את הולנד ומונטנגרו מחוץ ליורובאסקט?

25.8.2014 / 13:58

הנבחרות שמתחרות על המקום השני בבית הישראלי נמצאות במקום האחרון בין הסגניות ויתקשו לתפוס את אחד המקומות לטורניר

נבחרת ישראל העפילה אמש (ראשון) לאליפות אירופה אחרי הניצחון הגדול על נבחרת הולנד והצטרפה לבוסניה, בלגיה ולטביה שגם כן הבטיחו את מקומם באליפות בתום המחזור החמישי של המוקדמות. ארבע הנבחרות הצטרפו לאסטוניה, שהעפילה בטורניר המוקדמות בשנה שעברה, ולעשר הנבחרות האירופאיות שמשחקות כיום באליפות העולם: צרפת, סרביה, ספרד, קרואטיה, יוון, פינלנד, טורקיה, אוקראינה, ליטא וסלובניה.

תשע מקומות באליפות, שמיקומה יקבע בשבועות הקרובים, נשארו פתוחים. בבתים ג', ה ו-ז' טרם נקבעה מוליכת הבית, ומלבדם צריכות עוד להעפיל שש מתוך שבע הסגניות הטובות ביותר. לפחות 4 סגניות יסיימו את שלב הבתים, אחרי ניפוי המשחקים נגד המקום הרביעי, עם מאזן של 2 ניצחונות ו-2 הפסדים, ובמצב הזה העולות יקבעו על פי יחס הסלים.

שחקן נבחרת מונטנגרו אלקסה פופוביץ'. סאשה מאטיץ', איגוד הכדורסל
ישלמו ביוקר? פופוביץ'/איגוד הכדורסל, סאשה מאטיץ'

מבדיקה שערכנו התגלה כי הנבחרת שתסיים במקום השני בבית הישראלי, מונטנגרו או הולנד, צפוייה לסיים עם יחס הסלים הגרוע ביותר, אם המנצחת במפגש ביניהן לא תשיג ניצחון משמעותי. שתי הנבחרות היחידות שסביר להניח כי יחס הסלים שלה עשוי להתדרדר הן רומניה, שתארח את לטביה שכבר העפילה לאליפות, ואיסלנד שתארח את בוסניה, שגם כן העפילה לאליפות. ניצחון בהפרש נמוך של מונטנגרו או הולנד צפוי להשאיר אותן מחוץ לאליפות אירופה, כשהסיבה העיקרית לכך היא התבוסות שנחלו שתי הנבחרות במשחקים האחרונים נגד ישראל.

יחס הסלים של הנבחרות שנלחמות על המקום השני ויסיימו במקום זה עם 2 ניצחונות בלבד:

1. רוסיה - 1.16
2. גרמניה - 1.06 (או פולין 1.05)
3. צ'כיה - 1.05 (או גיאורגיה 1.03)
4. מקדוניה - 1.05
5. איסלנד - 1.02
6. רומניה - 0.93
7. מונטנגרו - 0.929 או הולנד - 0.88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully