וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחל די מריה הוא בדיוק מה שיונייטד צריכה"

גארי נוויל מאושר: "הוא מתאים לפילוסופיה. זו עסקה מדהימה", בספרד טוענים: "זה הרונאלדו של יונייטד", מרסלו ואלונסו נפרדו בהתרגשות. ויש גם ביקורת: "הם משלמים 20 מיליון ליש"ט יותר מדי"

אנחל די מריה שחקן נבחרת ארגנטינה. Dilip Wishwanat, GettyImages
יונייטד מחכה לו. די מריה/GettyImages, Dilip Wishwanat

אנחל די מריה יהפוך היום (שני) רשמית לשחקנה החדש של מנצ'סטר יונייטד. אתמול הגיע הקשר הארגנטינאי למתחם האימונים של ריאל מדריד ונפרד מחבריו ומקבוצתו בארבע השנים האחרונות והבוקר הוא כבר עלה על מטוס לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה החדש.
ריאל תקבל מיונייטד 90 מיליון יורו עבור השחקן, שיהפוך בכך למכירה הגבוהה ביותר בתולדות הבלאנקוס, הרבה יותר מה-45 מיליון יורו שהתקבלו בקיץ שעבר מארסנל על מסוט אוזיל. למעשה, הוא יהיה השחקן הכי יקר שנמכר מקבוצה ספרדית כלשהי, תוך שהוא עוקף את רדאמל פלקאו (מאתלטיקו למונאקו) ואת לואיס פיגו (מברצלונה לריאל), שעברו שניהם תמורת 60 מיליון יורו.

קרלו אנצ'לוטי אישר כבר אתמול שדי מריה, שירוויח שמונה מיליון יורו לעונה ביונייטד, עוזב את ריאל. חבריו לקבוצה כבר נפרדו ממנו. מרסלו, אחד האנשים שהיו הכי קרובים לדי מריה בריאל, כתב בחשבון הטוויטר שלו פוסט מרגש: "לרגליך, פידאיטו (אטרייה)!!! תודה על כל מה שעשית עבור מדריד!!! היית גדול, אחי! אני אוהב אותך!!!". צ'אבי אלונסו כתב: "תודה על הכול, פידאו! אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם, למרות שאתה הולך למנצ'סטר יונייטד:)", הוסיף הספרדי בהומור, תוך שהוא לא שוכח את שנותיו בליברפול, "לעולם לא נשכח את הסלאלום שעשית בגמר בליסבון".

אנחל די מריה עובר למנצ'סטר יונייטד

מרסלו אנחל די מריה שחקני ריאל מדריד. GettyImages
פרידה מרגשת. די מריה ומרסלו/GettyImages

אלפרדו רלאניו, כתב הכדורגל הבכיר של "אס", הסביר: "די מריה הוא שחקן טוב והיה לו ערך אסטרטגי שלא ניתן לערעור עבור ריאל. הוא שחקן יוצא מן הכלל והסיבה בגללה הוא עוזב היא כי ריאל מדריד הנוכחית עובדת לפי מה שנוצץ ולא לפי היגיון של כדורגל. יש לה כסף לחוזים ענקיים לכריסטיאנו ובייל ועוד עודף לבנזמה, אבל לא כדי להחזיק את די מריה, שלא מוכר חולצות כמוהם".

ב"מארקה" קראו לדי מריה: "הכריסטיאנו רונאלדו של מנצ'סטר יונייטד", תוך שהם מציינים שהמועדון האנגלי ישלם לריאל כמעט את אותו סכום שהבלאנקוס שילמו ליונייטד לפני כחמש שנים על הכוכב הפורטוגלי, 96 מיליון יורו. ריאל תקבל 75 מיליון יורו מידיים מיונייטד (סכום זהה לזה שעלה לה להביא את חאמס רודריגס) ו-15 מיליון נוספים יעברו בהתאם להישגים השונים של די מריה, כמו זכייה בתארים עם יונייטד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) אנחל די מריה (שמאל). AP
כמעט אותו סכום שריאל העבירה ליונייטד על רונאלדו/AP

ומה חושבים באנגליה על העסקה שבפתח? הפרשן גארי נוויל, שחקן העבר של יונייטד, אמר: "הוא בדיוק מה שהקבוצה הזו צריכה. הוא יכול לדהור באגף וליונייטד אין שם אף שחקן כרגע שיכול לעשות דברים כאלה. זו עסקה מדהימה. על זה המועדון נבנה ב-10 או 15 השנים האחרונות, על היכולת להגיע מהר מרחבה לרחבה והוא צריך שחקנים שיכולים לעשות את זה. יש ליונייטד את ינוזאי, אבל הם איבדו הרבה מהיכולת הזו. ההחתמות בעונה שעברה לא תאמו את הפילוסופיה של יונייטד, די מריה כן. ההחתמה שלו היא הצעד הראשון בחזרה לדרך הנכונה".

חלוץ העבר של יונייטד, דווייט יורק, משוכנע: "חואן מאטה ישגשג עם די מריה לצדו. הוא יעזור לספרדי להפגין את היכולת האמיתית שלו ולהבהיר לכולם למה יונייטד השקיעה כל כך הרבה כדי להביא אותו מצ'לסי".

ויש גם ביקורת. חלוץ העבר אלן שירר טען: "יונייטד משלמת 20 מיליון ליש"ט יותר מדי. ריאל יודעת שביונייטד נואשים ובגלל זה הם שודדים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully