וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד ההתעמלות העולמי מאיים: "תגיעו לאליפות בטורקיה"

יו"ר איגוד ההתעמלות העולמי במסר מאיים לאיגוד הישראלי: "אם לא תגיעו לאליפות העולם בטורקיה, לא תשתתפו באולימפיאדה"

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. באדיבות הוועד האולימפי,
"אנחנו לא רוצים רק לנסוע לטורקיה אלא גם להגיע להישגים באליפות הזו"./באדיבות הוועד האולימפי

איגוד ההתעמלות העולמי שלח מסר מאיים לאיגוד ההתעמלות הישראלי, לפיו נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל עשויה למצוא את עצמה מחוץ לאולימפיאדה, אם לא תשתתף באליפות העולם שתיערך בסוף ספטמבר באיזמיר שבטורקיה.

הפרשה החלה בשבוע שעבר, כשיו"ר איגוד ההתעמלות הישראלי אופיר פינס שלח מכתב לראשי איגוד ההתעמלות העולמי, ובו התריע כי קיימת סכנה שהנבחרת הישראלית בהתעמלות אומנותית לא תוכל להגיע לאליפות באיזמיר מסיבות בטחוניות. פינס ביקש מראשי האיגוד העולמי כי יביטיחו שישראל לא תיפגע ספורטיבית אם לא תוכל להגיע לטורקיה.

פינס ציין כי "כפי שאתם יודעים, העימות בין ישראל לחמאס טרם הגיע לקצו. אם לא תהיה הפוגה, ייתכן כי המשלחת הישראלית לא תוכל להשתתף באליפות בשל סיבות ביטחוניות. אנא הבטיחו כי מצב זה לא יפגע בספורטיביות ולא תהינה לו השלכות לגבי האולימפיאדה".

ברונו גראנדי, נשיא התאחדות ההתעמלות הבינלאומית, שלח תגובה שבה הבהיר כי הוועדה מארגנת הטורקית תבטיח את סידורי הביטחון של המשלחת הישראלית, אך מזהיר כי אם אכן הנבחרת לא תגיע לאיזמיר, היא לא תשתתף באליפות בשנה הבאה וכתוצאה מכך גם לא תשתתף באולימפיאדה. "אנחנו מצטערים להודיע כי אם הנבחרת שלכם לא תגיע, מכל סיבה שהיא, לאליפות 2014, היא גם לא תשתתף באליפות העולם ב-2015, וכתוצאה מכך גם לא תוכל להעפיל למשחקים האולימפיים ב-2016", כתב גראנדי בצורה חד משמעית.

פינס הגיב ואמר היום ש"אני בטוח שכל הגורמים הרלוונטיים ינקטו בכל הצעדים הנדרשים כדי שהנבחרת שלנו, שהיא אחת התקוות האולימפיות הגדולות של ישראל, אכן תצא לאליפות באיזמיר וגם תגיע לאולימפיאדה. הוריתי לנבחרת להתאמן כרגיל, האימונים נמשכים בשיא הקצב, הבנות הגיעו לתוצאות מצוינות ומדליות בתחרויות בינלאומיות בימים האחרונים. אנחנו לא רוצים רק לנסוע לטורקיה אלא גם להגיע להישגים באליפות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully