וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שחר פאר עלתה לסיבוב השני, יוליה גלושקו הודחה

פאר (155) עשתה את העבודה עם 2:6, 3:6 על ג'והנה קוהנטה (121 בעולם) הקנדית. גלושקו אכזבה ב-6:3, 6:2 קל מול ברנגל

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
פתחה ברגל ימין. פאר/GettyImages

אליפות ארצות הברית נפתחה אמש (שני) בניו יורק, ושתי הנציגות הישראליות בטורניר הנשים הוגרלו כבר ליום המשחקים הראשון. ראשונה היתה שחר פאר, שצלחה את המפגש עם ג'והנה קוהנטה (121 בעולם) הקנדית, ניצחה 2:6, 3:6 ועלתה לסיבוב השני. בהמשך הלילה יוליה גלושקו הודחה מהטורניר אחרי שהפסידה 6:3, 6:2 למדיסון ברנגל האמריקאית.

פאר (155 בעולם) פתחה מצוין, השיגה שבירה ראשונה כבר במשחקון הרביעי ועלתה ל-1:3. יריבתה שברה בחזרה, אך הישראלית ענתה בשבירה שנייה ברציפות, שהעלתה אותה ל-2:5, ואחרי משחקון ארוך במיוחד, סגרה את הסט הראשון על 2:6. המערכה השנייה נפתחה בדיוק באותה צורה, כשפאר שמרה על הגשותיה, שברה, שוב שמרה והוליכה 0:3. קוהנטה צימקה ל-4:2, אך הישראלית הצליחה לשמור על ההגשות, עלתה ל-2:5, וסגרה עניין עם 3:6. בסיבוב הבא תפגוש פאר את מיריאנה לוצ'יץ' ברוני הקרואטית הוותיקה (32, 119 בעולם), שעלתה מהמוקדמות וניצחה 3:6, 6:7 (4) בסיבוב הראשון את הספרדייה גברין מוגורוזה (26 בעולם).

גלושקו (101 בעולם), שכיכבה אשתקד בפלשינג מדו עם העפלה מרשימה לסיבוב השלישי, ושיחזרה את ההישג גם ברולאן גארוס השנה, אכזבה מאוד מול ברנגל המקומית (123 בעולם), שקיבלה כרטיס חופשי להגרלה. גלושקו הפסידה תוך 66 דקות בלבד, סיימה את המשחק עם 40 שגיאות לא מחויבות, איבדה את ההגשות שלה 6 פעמים (מתוך שבעה משחקוני הגשה) וביצעה 4 שגיאות כפולות.

דודי סלע, שהוגרל למפגש מול קרלוס ברלוק הארגנטינאי, ישחק מחר.

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו במהלך אליפות אוסטרליה. Renee McKay, GettyImages
תאבד הרבה נקודות. גלושקו/GettyImages, Renee McKay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully