וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אנטוניו די נטאלה כבש חמישייה אדירה

החלוץ הוותיק והטוב, שתכנן לפרוש והתחרט, סחף את אודינזה ל-1:5 על טרנאנה. דה פריי כבש ב-0:7 של לאציו, ניצחונות לעולות

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. רויטרס
לפרוש? למה לפרוש? אנטוניו די נטאלה/רויטרס

אנטוניו די נטאלה, שכבר הודיע על פרידה במהלך העונה שעברה ולבסוף חזר בו, פתח את העונה בסערה. החלוץ הוותיק והטוב הבקיע חמישייה נפלאה (19, 29, 43, 75 ו-81 בפנדל) והוביל את אודינזה הערב (ראשון) לניצחון 1:5 על טרנאנה מהסרייה B בסיבוב השלישי של הגביע האיטלקי.

הבלם ההולנדי סטפן דה פריי חגג שער בכורה במדי לאציו, כשכבש בדקה ה-59 ב-0:7 הקליל על קבוצת החובבים של בסאנו. גם שחקני הרכש הנוספים, מרקו פרולו (80) ודושאן בסטה (88) מצאו את הרשת. אנטוניו קנדרבה (46), באלדה קייטה (53 ו-69) ומירוסלב קלוזה (90) השתתפו אף הם בחגיגה.

סטפן דה פריי שחקן לאציו. GettyImages
שער בכורה במדים החדשים. סטפן דה פריי/GettyImages
דושאן בסטה, לאציו. GettyImages
גם הם חגגו שערי בכורה. דושאן בסטה עם מרקו פרולו/GettyImages

סמפדוריה טיילה ל-1:4 על קומו מהליגה השלישית, כשכוכב המשחק היה אדר הברזילאי שהבקיע שלושער (7, 56 ו-73). גם מנולו גביאדיני כבש (13). היריבה העירונית גנואה הסתפקה ב-0:1 בחוץ על וירטוס לנצ'אנו מהליגה השנייה, בזכות שער של החלוץ הצ'יליאני מאוריסיו פינייה שהגיע לפני כשבועיים מקליארי.

לוקה טוני בן ה-37, שהבקיע 20 שערי ליגה בעונה שעברה במדי ורונה, המשיך מאותה נקודה עם שער בדקה ה-50 בניצחון 0:3 על קרמונזה מהליגה השלישית. היוונים ונגליס מוראס (61) ולזארוס כריסטודולופולוס (67) הוסיפו.

בניגוד לפאלרמו, שהובסה 3:0 בשבת בידי מודנה והודחה מהגביע, שתי העולות החדשות המשיכו לשלב הבא. אמפולי ניצחה 0:3 את ל'אקילה מהליגה השלישית הודות לשלושער של פרנצ'סקו טבאנו הוותיק (11, 19 ו-80). צז'נה עלתה עם 0:1 על קזרטנה החובבנית משער של גידו מרילונגו (35).

פרנצ'סקו טבאנו שחקן אמפולי. GettyImages
חוזר חם לסרייה A. פרנצ'סקו טבאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully